Czym zajmuje się Sanepid w Siemiatyczach? - informacja w tekście łatwym do czytania ETR

Informacje podstawowe

Sanepid w Siemiatyczach to urząd, który dba o zdrowie ludzi i bezpieczeństwo środowiska. Nasza pełna nazwa to Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Siemiatyczach. Urzędem tym kieruje Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Siemiatyczach Jadwiga Hackiewicz.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:05

Nasze główne zadania

Dbamy o czystą wodę i jedzenie

  • Sprawdzamy, czy jedzenie w sklepach i restauracjach jest bezpieczne.
  • Badamy wodę, którą pijesz, żeby była czysta i zdrowa.
     

Pilnujemy zdrowia w szkołach i przedszkolach

  • Sprawdzamy, czy dzieci uczą się w bezpiecznych warunkach.
  • Uczymy, jak dbać o higienę i zdrowy styl życia.
     

Zajmujemy się szczepieniami i chorobami zakaźnymi

  • Informujemy o szczepieniach, które chronią przed groźnymi chorobami.
  • Śledzimy choroby zakaźne i pomagamy w ich zwalczaniu.
     

Sprawdzamy czystość w różnych miejscach

  • Kontrolujemy szpitale, sklepy, salony fryzjerskie i inne miejsca, żeby były czyste i bezpieczne.
     

Dbamy o zdrowie ludzi w pracy

  • Sprawdzamy, czy warunki pracy są bezpieczne.
  • Doradzamy, jak unikać chorób związanych z pracą.

Jak się z nami skontaktować?

📍 Adres: ul. T. Kościuszki 35, 17-300 Siemiatycze
📞 Telefon: 85 656 04 36
📧 E-mail: psse.siemiatycze@sanepid.gov.pl 

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/psse-siemiatycze

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami! Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc.

Materiały

Czym zajmuje się sanepid w Siemiatyczach ETR
Czym​_zajmuje​_się​_Sanepid​_w​_Siemiatyczach​_ETR.pdf 0.17MB
{"register":{"columns":[]}}