W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

14.04.2025- Referent w Sekcji Administracyjno-Technicznej

14.04.2025

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Stargardzie poszukuje kandydata / kandydatki na  stanowisko:

Referent w Sekcji Administracyjno-Technicznej

Zatrudnienie w wymiarze 0,5 etatu.

Rodzaj umowy :  umowa o pracę na czas określony.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra znajomość systemu EZD-RP,
  • umiejętność korzystania z platformy e-Doręczeń.

Wymagania dodatkowe:

  • rzetelność, odpowiedzialność, dokładność w wykonywaniu obowiązków oraz dotrzymywanie ustalonych terminów,
  • umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania decyzji oraz pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista,
  • systematyczność,
  • poszerzanie wiedzy i rozwoju umiejętności.

Podstawowe obowiązki:

  • prowadzenie elektronicznego rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • obsługa informacyjna petentów,
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Stacji oraz prowadzenie stosownych rejestrów,
  • przekazywanie korespondencji zgodnie z „Instrukcją kancelaryjną”, dekretem Dyrektora oraz obowiązującym w PSSE w Stargardzie elektronicznym programem rejestracji korespondencji, e-PUAP i EZD-RP,
  • obsługa systemu Elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD-RP), w tym:
  • wykonywanie czynności kancelaryjnych (prowadzenie rejestru przesyłek wpływających i wychodzących oraz spisu spraw przy zastosowaniu narzędzi IT),
  • prowadzenie możliwych do zrealizowania w systemie EZD-RP innych potrzebnych rejestrów lub ewidencji, z wyłączeniem rejestrów lub ewidencji prowadzonych
    w systemach informatycznych przeznaczonych do załatwiania określonych rodzajów spraw, innych niż EZD-RP,
  • gromadzenie przyporządkowanych do właściwych spraw wszelkich dokumentów elektronicznych mających znaczenie dla udokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania tych spraw,
  • realizowanie korespondencji pomiędzy podmiotami publicznymi wyłącznie w postaci elektronicznych poprzez EZD zintegrowanym z e-PUAP,
  • prowadzenie składu chronologicznego,
  • monitorowanie systemu pod kątem prawidłowości jego działania, w przypadku stwierdzenia awaryjności kontakt z osobami odpowiedzialnymi.

Wymagane dokumenty (CV i list motywacyjny) należy składać bezpośrednio
w kancelarii Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Stargardzie
ul. Czarnieckiego 34, 73-110 Stargard lub przesłać drogą elektroniczną
na adres psse.stargard@sanepid.gov.pl do dnia 18 kwietnia 2025 r. z dopiskiem oferta pracy na stanowisko: Referent w Sekcji Administracyjno-Technicznej.

PSSE w Stargardzie zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.

W ofercie prosimy o wpisywanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji PSSE w Stargardzie, zgodnie z ustawą
z dnia 10 maja  2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz.1781)”

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91/561-26-10 wew.24.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.04.2025 13:11 Tomasz Skoncej
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Romanowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
14.04.2025- Referent w Sekcji Administracyjno-Technicznej 1.0 14.04.2025 13:11 Tomasz Skoncej

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}