14.04.2025- Referent w Sekcji Administracyjno-Technicznej
14.04.2025
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Stargardzie poszukuje kandydata / kandydatki na stanowisko:
Referent w Sekcji Administracyjno-Technicznej
Zatrudnienie w wymiarze 0,5 etatu.
Rodzaj umowy : umowa o pracę na czas określony.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- dobra znajomość systemu EZD-RP,
- umiejętność korzystania z platformy e-Doręczeń.
Wymagania dodatkowe:
- rzetelność, odpowiedzialność, dokładność w wykonywaniu obowiązków oraz dotrzymywanie ustalonych terminów,
- umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania decyzji oraz pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista,
- systematyczność,
- poszerzanie wiedzy i rozwoju umiejętności.
Podstawowe obowiązki:
- prowadzenie elektronicznego rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- obsługa informacyjna petentów,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Stacji oraz prowadzenie stosownych rejestrów,
- przekazywanie korespondencji zgodnie z „Instrukcją kancelaryjną”, dekretem Dyrektora oraz obowiązującym w PSSE w Stargardzie elektronicznym programem rejestracji korespondencji, e-PUAP i EZD-RP,
- obsługa systemu Elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD-RP), w tym:
- wykonywanie czynności kancelaryjnych (prowadzenie rejestru przesyłek wpływających i wychodzących oraz spisu spraw przy zastosowaniu narzędzi IT),
- prowadzenie możliwych do zrealizowania w systemie EZD-RP innych potrzebnych rejestrów lub ewidencji, z wyłączeniem rejestrów lub ewidencji prowadzonych
w systemach informatycznych przeznaczonych do załatwiania określonych rodzajów spraw, innych niż EZD-RP, - gromadzenie przyporządkowanych do właściwych spraw wszelkich dokumentów elektronicznych mających znaczenie dla udokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania tych spraw,
- realizowanie korespondencji pomiędzy podmiotami publicznymi wyłącznie w postaci elektronicznych poprzez EZD zintegrowanym z e-PUAP,
- prowadzenie składu chronologicznego,
- monitorowanie systemu pod kątem prawidłowości jego działania, w przypadku stwierdzenia awaryjności kontakt z osobami odpowiedzialnymi.
Wymagane dokumenty (CV i list motywacyjny) należy składać bezpośrednio
w kancelarii Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Stargardzie
ul. Czarnieckiego 34, 73-110 Stargard lub przesłać drogą elektroniczną
na adres psse.stargard@sanepid.gov.pl do dnia 18 kwietnia 2025 r. z dopiskiem oferta pracy na stanowisko: Referent w Sekcji Administracyjno-Technicznej.
PSSE w Stargardzie zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.
W ofercie prosimy o wpisywanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji PSSE w Stargardzie, zgodnie z ustawą
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz.1781)”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91/561-26-10 wew.24.
- Pierwsza publikacja:
- 14.04.2025 13:11 Tomasz Skoncej
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Agnieszka Romanowska
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| 14.04.2025- Referent w Sekcji Administracyjno-Technicznej | 1.0 | 14.04.2025 13:11 Tomasz Skoncej |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP