W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Struktura organizacyjna

W skład Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Stargardzie  wchodzą:

 

1. Oddział Ekonomiczno-Administracyjny

- Stanowisko ds. administracyjnych i gospodarczych

- Stanowisko ds. księgowości

 

2. Oddział Nadzoru Sanitarnego

- Sekcja Higieny Żywności, Żywienia i Przedmiotów Użytku

- Sekcja Epidemiologii

- Sekcja Higieny Komunalnej

- Sekcja Higieny Pracy

- Sekcja Pobierania Próbek

- Stanowisko ds. Nadzoru Zapobiegawczego

- Stanowisko ds. Higieny Dzieci i Młodzieży

3. Samodzielne Stanowisko Pracy do Spraw Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia

4. Stanowisko Pracy Głównego Specjalisty do Spraw Systemu Jakości

5. Stanowisko Pracy Radcy Prawnego

 

 Struktura wynika ze statutu Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Stargardzie nadanego przez Wojewodę Zachodniopomorskiego Zarządzeniem Nr 779/2012 z  dnia 31.12.2012r.