Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w m.st. Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.gov.pl/web/psse-warszawa.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Możesz skontaktować się z nami pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas. Dane teleadresowe są dostępne na stronie Dane Kontaktowe w zakładce Kontakt, która dostępna jest z menu górnego.
Nadmierne koszty
„Wirtualny spacer” nie jest dostępny cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty. Oceniliśmy to na podstawie Analizy kosztów dostępności cyfrowej funkcji wirtualnego spaceru.
Treści nieobjęte przepisami
Na stronie publikowane są także treści i dokumenty, które:
- pochodzą z różnych źródeł i od różnych podmiotów, albo do których modyfikacji nie posiadamy uprawnień.
- dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2020 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Adam Drobik — mejlowo adam.drobik@sanepid.gov.pl lub telefonicznie 22 311 80 03.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, mejl),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mejlem do Dyrekcji naszego urzędu:
- Tomasz Mikułowski — Zastępca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Administracyjnych,
- Adres: ul. Jana Kochanowskiego 21, 01-864 Warszawa,
- mejl: dostepnosc.psse.warszawa@sanepid.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Adres siedziby – Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w m.st. Warszawie — ul. Jana Kochanowskiego 21, Warszawa
Do budynku prowadzi 1 wejście główne od ulicy Kochanowskiego. Do wejścia prowadzą schody. Przy schodach jest winda.
Do środka prowadzą dwie pary drzwi, tworzące wiatrołap. Kancelaria jest po prawej stronie, zaś po lewej znajduje się punkt „Badań na nosicielstwo”. Dalsza część korytarza odgrodzona jest taśmami zwijalnymi, przez które może przejechać osoba na wózku po kontakcie i ustaleniach z pracownikiem kancelarii.
Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy. Dla zapewnienia komfortu obsługi, po przekazaniu informacji w Kancelarii, pracownik kancelaria kontaktuje się z właściwym merytorycznie pracownikiem, który przychodzi do klienta.
W budynku nie ma toalety dostosowanej dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Przed budynkiem wzdłuż ul. Kochanowskiego są miejsca parkingowe, brak jest miejsc z oznaczeniem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Prosimy pamiętać o zabraniu certyfikatu i książeczki szczepień.
Adres siedziby – Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w m.st. Warszawie — ul. Cyrulików 35, Warszawa
Do budynku prowadzi 1 wejście główne od ulicy Cyrulików. Do wejścia prowadzą schody. Przy schodach jest podjazd dla wózków.
Przy schodach znajduje się dzwonek, za pomocą którego pracownik budynku wzywany jest w celu udzielenia pomocy w dostaniu się do budynku.
Do środka prowadzą dwie pary drzwi, tworzące wiatrołap. Drzwi zewnętrzne posiadają naklejone pasy kontrastowe, które zbiegają się w okolicy klamki. W budynku nie ma kancelarii. W budynku przy ul. Cyrulików możliwe jest załatwienie spraw po uprzednim kontakcie telefonicznym. W budynku nie są przyjmowane badania na nosicielstwo. Z wiatrołapu wejście możliwe jest tylko po telefonicznym kontakcie z wybranym Oddziałem lub Sekcją zgodnie z telefonami podanymi na drzwiach wewnętrznych.
Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy. Dla zapewnienia komfortu obsługi, po kontakcie telefonicznym pracownik merytoryczny, przychodzi do klienta i obsługa spraw ma miejsce przy stoliku na parterze tuż przy drzwiach wejściowych.
W budynku nie ma toalety dostosowanej dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Niedaleko posesji na której zlokalizowany jest budynek PSSE znajduje się ogólnodostępny parking, na teren Stacji istnieje możliwość wjazdu pojazdem po wcześniejszym telefonicznym kontakcie z pracownikiem jednostki, w celu otwarcia bramy wjazdowej.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Prosimy pamiętać o zabraniu certyfikatu i książeczki szczepień.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynkach PSSE w m.st. Warszawie, tymczasowo nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM).
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Materiały
Raport o stanie zapewnienia dostępności - 2025 rok.raport_o_stanie_zapewnienia_dostępności_-_2025_rok.pdf 0.14MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.12.2020 12:03 Krzysztof Kula
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Tomasz Mikułowski/Tomasz Mikułowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Deklaracja dostępności | 12.0 | 24.04.2025 11:12 Artur Klekowiecki |
| Deklaracja dostępności | 11.0 | 02.04.2025 12:35 Artur Klekowiecki |
| Deklaracja dostępności | 10.0 | 02.04.2025 12:20 Artur Klekowiecki |
| Deklaracja dostępności | 9.0 | 02.04.2025 12:12 Artur Klekowiecki |
| Deklaracja dostępności | 8.0 | 02.04.2025 12:11 Artur Klekowiecki |
| Deklaracja dostępności | 7.0 | 02.04.2025 10:38 Przemysław Ziemkiewicz |
| Deklaracja dostępności | 6.0 | 26.03.2025 13:20 Przemysław Ziemkiewicz |
| Deklaracja dostępności | 5.0 | 10.06.2022 10:23 Artur Klekowiecki |
| Deklaracja dostępności | 4.0 | 05.03.2021 13:16 Krzysztof Kula |
| Deklaracja dostępności | 3.0 | 15.02.2021 11:04 Krzysztof Kula |
| Deklaracja dostępności | 2.0 | 15.02.2021 11:01 Krzysztof Kula |
| Deklaracja dostępności | 1.0 | 10.12.2020 12:03 Krzysztof Kula |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP