W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ustalenie szacunkowej wartości zamówienia na zakup i dystrybucja zestawów pastuchów elektrycznych oraz zestawów fladr wraz ze słupkami

Termin i sposób składania wycen:
1. Szacunkowe wyceny wykonania poszczególnych zadań będących przedmiotem zamówienia należy składać w terminie do 18 kwietnia 2023 r.
2. Szacunkowe wyceny wykonania przedmiotu zamówienia należy składać w formie wypełnionego formularza szacowania, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
badania rynku.
3. Wypełniony formularz szacowania należy przesłać pisemnie na adres siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku (ul. Dojlidy Fabryczne 23,
15-554 Białystok ) lub na adresy poczty elektronicznej: biuro@bialystok.rdos.gov.pl

Materiały

Opis przedmiotu zamówienia na zakup pastuchów i fladr
badanie​_rynku​_-​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_zakup​_pastuchow​_i​_fladr​_gotow.pdf 0.19MB
Formularz szacowania
zał​_nr​_1​_formularz​_szacowania​_pastuchy​_i​_fladry​_gotowe.docx 0.09MB
{"register":{"columns":[]}}