W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wniosek w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia.

Wymagania formalne dotyczące wniosku

Wydział Ocen Oddziaływania na Środowisko

Zadanie

Wniosek w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia.

Podstawa prawna

1) Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko – zwana ustawą UUOŚ;
2) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko

Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy

Podstawowe:
1) wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
2) raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w formie pisemnej oraz na informatycznych nośnikach danych z ich zapisem w formie elektronicznej;
3) wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, jeśli plan ten został uchwalony, albo informację o jego braku.

Dodatkowe:
1) pełnomocnictwo, jeśli inwestor lub organ działa za pośrednictwem innej osoby upoważnionej;
2) informacja o pozyskiwaniu funduszy UE (POIG, POIiŚ, RPO, WO, FS, EWT) na realizację przedsięwzięcia, w tym określenie programu operacyjnego oraz nr projektu (działania);
3) wykaz stron postępowania;
4) mapa (w postaci papierowej oraz elektronicznej), w skali zapewniającej czytelność przedstawionych danych z zaznaczonym przewidywanym terenem, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym obszarem, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie w wariancie zaproponowanym przez wnioskodawcę, wraz z wyznaczoną odległością 100 m od granic przewidywanego terenu, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie

Forma załatwienia sprawy

Postanowienie.

Miejsce złożenia dokumentów

Kancelaria Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
tel.: 12 61-98-120, fax: 12 61-98-122
e-mail: sekretariat.krakow@rdos.gov.pl

Opłata

Brak.

Tryb odwoławczy

Na niniejsze postanowienie nie przysługuje zażalenie.

Uwagi / inne informacje

Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z informacją dot. procedury składania wniosków (na dole strony).

Materiały

Informacja dotycząca procedury składania wniosków.
informacja​_dotycząca​_procedury​_składania​_wniosków.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}