W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: asystent projektu (nr ogłoszenia WOA.110.4.2022)

do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku danych o Zasobach Przyrodniczych” w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 14-02-2022

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Agata Piwnik, zam. Kamieniec Wrocławski

Informacje o ofercie

Wymiar                  1 etat

Liczba stanowisk  1

Adres                      Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu

                                Al. Jana Matejki 6

                                50-333 Wrocław

Zakres obowiązków

  1. Pełnienie funkcji asystenta regionalnego w projekcie nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych”,
  2. wsparcie merytoryczne prac realizowanych przez koordynatora regionalnego w ramach projektu,
  3. ustalanie obszarów, szczegółowych zakresów oraz terminów przeprowadzenia inwentaryzacji terenowych,
  4. określanie metodyki prac terenowych,
  5. udział w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby udzielania zamówień publicznych ze szczególnym uwzględnieniem opisów przedmiotu zamówienia, umów, ustalenia kryteriów oceny ofert oraz wymogów dla wykonawców,
  6. analiza wyników inwentaryzacji w zakresie merytorycznym i udział w odbiorze prac,
  7. współpraca z koordynatorem regionalnym projektu w zakresie ewentualnych kontroli i prowadzonych uzgodnień z Wykonawcami,
  8. organizacja spotkań i warsztatów dotyczących uzupełnienia stanu wiedzy
    o obszarach Natura 2000,
  9. wyjazdy na wizje terenowe.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Wrocław

Wymagania

Kogo poszukujemy

   Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne):

  • wykształcenie wyższe profilowane (ochrona środowiska lub biologia lub leśnictwo) lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu ochrony środowiska, biologii, leśnictwa lub funduszy unijnych,
  • doświadczenie zawodowe/ staż pracy: co najmniej 6 miesięcy w obszarze związanym z ochroną przyrody,
  • znajomość przepisów: ustawy o ochronie przyrody,
  • znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • znajomość procedur i dyrektyw unijnych związanych z Europejską Siecią Natura 2000,
  • umiejętność pracy w programie QGIS oraz znajomość podstawowych zagadnień dotyczących systemów informacji geograficznej,
  • komunikatywność,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub inne zaświadczenia potwierdzające zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego),
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Miejsce składania aplikacji

dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – WOA.110.4.2022”

1/ można składać w sekretariacie (II piętro) lub przesyłać w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres:  

                Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu,

                Al. Jana Matejki 6, 50-333 Wrocław,

2/lub przesyłać na ePUAP

3/lub adres e-mail: sekretariat.wroclaw@rdos.gov.pl

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (71) 747-93-00

  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Benefity

Co oferujemy

  • stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, wzrastający z każdym rokiem o 1%,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i jego rodziny, finansowa pomoc świąteczna.

Dostępność

  • Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

  • praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka),
  • stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, usytuowanym na parterze z dostępem do światła dziennego,
  • budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu naboru, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejśc do dalszego etapu.
  • Możesz złożyć ofertę w wersji papierowej lub elektronicznie.
  • List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia złożone przez kandydatki/kandydatów muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydatki/kandydata. Jeśli ofertę składasz elektronicznie, wówczas własnoręcznie podpisany list motywacyjny oraz oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed kolejnym etapem naboru poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny oraz oświadczenia wraz z datą.
  • Nie rozpatrujemy ofert, które otrzymamy po terminie (decyduje data wpływu oferty do Urzędu, zaś w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data e-maila).
  • Po zakończonym naborze złożone aplikacje zniszczymy niezwłocznie.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-03-01

Rodzaj umowy: umowa na czas trwania projektu, tj. do 31.12.2022 r. lub dłużej w przypadku przedłużenia projektu

 

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu
    z siedzibą we Wrocławiu, Al. Jana Matejki 6, 50-333 Wrocław, tel.: (71) 7479300, fax (71) 7585741, adres e-mail: sekretariat.wroclaw@rdos.gov.pl;
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.wroclaw@rdos.gov.pl;
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru;
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy, a następnie przez czas wynikający z przepisów
    o archiwizacji;
  • Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usunięcia danych osobowych;– żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.  Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.01.2022 11:46 Anna Klinkowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
A.Klinkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
asystent projektu 3.0 02.06.2022 10:34 Anna Klinkowska
asystent projektu 2.0 02.06.2022 10:33 Anna Klinkowska
asystent projektu 1.0 27.01.2022 11:46 Anna Klinkowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}