Tytuł/stanowisko: specjalista ds. obsługi finansowo-księgowej w Zespole Budżetu i Finansów (nr ogłoszenia WOA.1.2023)
specjalista
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataAgnieszka Kieliszek-Trzcińska, zam. Mircze
Informacje o ofercie
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Zakres obowiązków
Czym będziesz się zajmować:
Osoba na tym stanowisku:
- uczestniczy w realizacji budżetu jednostki oraz gospodarki pozabudżetowej poprzez prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Regionalnej Dyrekcji, tj. dekretuje i kompletuje dokumenty księgowe, uzgadnia zapisy i księguje na kontach analitycznych oraz przygotowuje przelewy,
- uczestniczy w realizacji zadań związanych z naliczaniem wynagrodzeń i rozliczaniem podróży służbowych oraz przeprowadza w tym zakresie wstępną weryfikacji kompletności dokumentów,
- przygotowuje projekty sprawozdań budżetowych, finansowych i innych informacji z zakresu wykorzystania planowanych środków oraz występujących zobowiązań,
- wprowadza do systemu TREZOR dane w zakresie: zatwierdzonych sprawozdań, wniosków o rezerwy celowe, wniosków o zapewnienie finansowania, wniosków dotyczących przeniesień wydatków budżetowych pomiędzy paragrafami, zapotrzebowań na środki budżetowe oraz wszystkich aktualizacji.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskieWymagania
Potrzebne Ci będą
(wymagania niezbędne)
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe i podyplomowe ekonomiczne,
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok w obszarze księgowości,
- Znajomość ustawy o rachunkowości,
- Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych (m.in. rozporządzeń w sprawie klasyfikacji budżetowej, sprawozdawczości budżetowej),
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz aktów wykonawczych,
- Znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych,
- Znajomość rozporządzenia Ministra Finansów o sprawozdawczości budżetowej,
- Praktyczna znajomość zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa),
- Umiejętność argumentowania,
- Komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestepstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy (świadectwo pracy wraz z zakresem zadań lub zaświadczenie o zatrudnieniu wraz z zakresem zadań), potwierdzające zamknięty okres i zakres wykonywanych zadań z obszaru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
Aplikuj do: 13 lutego 2023
Ofertę pracy z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – WOA.110.1.2023” można:
1/ przesyłać w formie papierowej w zamkniętej kopercie lub składać w sekretariacie (II piętro) na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Al. Jana Matejki 6
50-333 Wrocław
2/ przesyłać na ePUAP
3/ przesyłać na adres e-mail: sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
- Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (71) 747-93-00
Benefity
Warunki pracy:
- praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka),
- stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, usytuowanym na IV piętrze z dostępem do światła dziennego,
- budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.
Co oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, wzrastający z każdym rokiem o 1%,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i jego rodziny, finansowa pomoc świąteczna,
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
Dostępność:
- Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Inne informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Możesz złożyć ofertę w wersji papierowej lub elektronicznie.
- List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i własnoręczny podpis (zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na naszej stronie internetowej www.gov.pl/web/rdos-wroclaw w zakładce "O RDOŚ/praca"). Jeśli ofertę składasz elektronicznie, wówczas własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed kolejnym etapem naboru poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z datą.
- Nie rozpatrujemy ofert, które otrzymamy po terminie (decyduje data wpływu oferty do Urzędu, zaś w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data e-maila).
- Po zakończonym naborze złożone aplikacje zniszczymy niezwłocznie, za wyjątkiem aplikacji wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczymy po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem. Do tego czasu będzie można je osobiście odebrać w Urzędzie (nie odsyłamy złożonych aplikacji).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
I etap – weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
II etap – gdy do następnego etapu zakwalifikowanych zostanie co najmniej 10 kandydatów, wówczas przeprowadzamy pisemny sprawdzian wiedzy w formie testowej,
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-03-01
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, Al. Jana Matejki 6, 50-333 Wrocław,tel.: (71) 747 93 00, fax (71) 75 85 741, adres e-mail: sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl;
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wroclaw.rdos.gov.pl;
- Cel przetwarzania danych:przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru;
- Informacje o odbiorcach danych: zgodnie z art. 29 ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
- Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usunięcia danych osobowych;– żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
- Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będa podstawa do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Anna Klinkowska
- Telefon: 71 747 93 00
- e-mail: sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl
- Adres: Al. Jana Matejki 6, 50-333 Wrocław
- Pierwsza publikacja:
- 27.01.2023 00:09 Teresa Chachulska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Klinkowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
specjalista (WOA.110.1.2023) | 2.0 | 28.02.2023 12:17 Teresa Chachulska |
specjalista (WOA.110.1.2023) | 1.0 | 27.01.2023 00:09 Teresa Chachulska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP