W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: starszy specjalista ds. zamówień publicznych w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym (WOA.110.1.2024)

starszy specjalista

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 12-02-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Iwona Pietkiewicz, zam. Siechnice

Informacje o ofercie

Liczba stanowisk: 2

wymiar etatu: 1 i 1/2

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • prowadzi postępowania w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych na rzecz Regionalnej Dyrekcji zgodnie
    z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niewymagających stosowania ustawy - planuje i realizuje prowadzone postępowania, tj.
    przygotowuje niezbędne umowy i inne dokumenty, uczestniczy w pracach komisji przetargowych, nadzoruje i rozlicza prowadzone postępowania, kontroluje dokumenty pod względem formalno-rachunkowym oraz opisuje faktury;
  • prowadzi ewidencję majątku Regionalnej Dyrekcji w zakresie: środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz składników ewidencjonowanych ilościowo oraz sporządza niezbędne dokumenty, sprawozdania i wykonuje inne czynności związane z oznakowaniem i likwidacją składników majątku;
  • sprawuje techniczny nadzór w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji użytkowanego obiektu i sprzętu oraz opracowuje plany w zakresie usuwania usterek występujących w związku z użytkowaniem obiektu i sprzętu;
  • prowadzi obsługę administracyjną Regionalnej Dyrekcji związaną m.in. z użytkowaniem siedziby;
  • prowadzi rejestry i ewidencję Regionalnej Dyrekcji w zakresie zamówień publicznych i ewidencji majątku.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
ul. Jana Długosza 68, Wrocław

Wymagania

Kogo poszukujemy

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne):

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie zawodowe/ staż pracy: 2 lata w obszarze zamówień publicznych,
  • Znajomość przepisów: ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, ustawy o finansach publicznych w zakresie ewidencji majątku,
  • Znajomość kodeksu cywilnego w zakresie umów cywilno-prawnych,
  • Umiejętność argumentowania,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Informacja dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku: W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy (świadectwa pracy wraz z zakresem zadań lub zaświadczenia o zatrudnieniu), potwierdzające zamknięty okres i zakres wykonywanych zadań z obszaru)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie niezbędne dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. o przykładowej treści: „Oświadczam,że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałem/łam, nie pełniłem/łam służbyw organach bezpieczeństwa państwa i nie byłem/byłam, współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.

Ofertę pracy z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – WOA.110.1.2024”

można:

1/ dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu

Ul. Jana Długosza 68

51-162 Wrocław

2/ przesyłać na ePUAP na adres skrytki: /rdos-wroclaw/skrytka

3/ przesyłać na adres e-mail: sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl

  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (71) 747-93-21 lub sekretariat (71) 747-93-00 lub mailowego na adres: sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl
  • Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Benefity

Warunki pracy:

  • pracownik wykonuje czynności o chrakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
  • praca siedząca z dokumentami, przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
  • budynek z windą dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim, odpowiednio dostosowane toalety,
  • w budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy

Co oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość: świadczenia pracy w trybie home office (1 dzień w tygodniu) oraz ustalenia indywidualnego czasu pracy (rozpoczęcie pracy między 7 a 8),
  • dodatek stażowy od 5% do 20%,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i jego rodziny, finansowa pomoc świąteczna,
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie,
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • pracę w nowoczesnym biurze.

Dostępność:

  • Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Inne informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Możesz złożyć ofertę w wersji papierowej lub elektronicznie.
  • List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i własnoręczny podpis (zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na naszej stronie internetowej www.gov.pl/web/rdos-wroclaw w zakładce "O RDOŚ/praca"). Jeśli ofertę składasz elektronicznie, wówczas własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed kolejnym etapem naboru poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z datą.
  • Nie rozpatrujemy ofert, które otrzymamy po terminie (decyduje data wpływu oferty do Urzędu, zaś w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data e-maila).
  • Po zakończonym naborze złożone aplikacje zniszczymy niezwłocznie, za wyjątkiem aplikacji wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczymy po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem. Do tego czasu będzie można je osobiście odebrać w Urzędzie (nie odsyłamy złożonych aplikacji).
  • Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 4550 zł brutto.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap – weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,

II etap – gdy do następnego etapu zakwalifikowanych zostanie co najmniej 10 kandydatów, wówczas przeprowadzamy pisemny sprawdzian wiedzy w formie testowej,

III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-03-01

 

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jana Długosza 68, 51-162 Wrocław,tel.: (71) 747 93 00, fax (71) 75 85 741, adres e-mail: sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl;
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wroclaw.rdos.gov.pl;
  • Cel przetwarzania danych:przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru;
  • Informacje o odbiorcach danych: zgodnie z art. 29 ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
  • Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usunięcia danych osobowych;– żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.01.2024 00:16 Teresa Chachulska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Klinkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
starszy specjalista (WOA.110.1.2024) 2.0 04.03.2024 16:31 Teresa Chachulska
starszy specjalista (WOA.110.1.2024) 1.0 27.01.2024 00:16 Teresa Chachulska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}