W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: starszy specjalista ds. obszarów Natura 2000 w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000 (nr ogłoszenia WOA.110.4.2023)

starszy specjalista

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 03-04-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

liczba stanowisk: 1

wymiar etatu: 1

Zakres obowiązków

Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:

  • przygotowuje projekty opinii w sprawie stwierdzenia braku lub nałożenia obowiązku sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko lub/i na obszary Natura 2000 oraz projekty uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięć,
  • przygotowuje projekty opinii w sprawie stwierdzenia braku lub wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszonych działań prowadzonych na obszarach form ochrony przyrody, w obrębach ochronnych oraz w obrębie cieków naturalnych: wymienionych w art. 227 ust. 3 ustawy Prawo wodne, melioracji wodnych, wydobywania z wód kamienia, żwiru, piasku oraz innych materiałów oraz innych działań obejmujących roboty ziemne mogące zmienić warunki wodne lub wodno-glebowe, a także przygotowuje projekty warunki prowadzenia tych działań,
  • przygotowuje projekty uzgodnień zakresu prognoz oddziaływania na środowisko oraz opinii do projektów planów w dziedzinie leśnictwa (m.in. planu urządzenia lasu, uproszczony planu urządzenia lasu),
  • przygotowuje projekty opinii w formie zaświadczenia lub deklaracji organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000,
  • prowadzi sprawy związane z uzgadnianiem projektów planów aglomeracji w zakresie terenów objętych przynajmniej jedną formą ochrony przyrody,
  • przygotowuje odpowiedzi na różne wnioski, interwencje, zapytania dotyczące obszarów Natura 2000,
  • gromadzi, przetwarza i aktualizuje dokumentację dotyczącą obszarów Natura 2000,
  • prowadzi sprawy związane z opracowaniem projektów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 oraz realizacją działań ochronnych w obszarach Natura 2000.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
ul. Jana Długosza 68, Wrocław

Wymagania

Kogo poszukujemy
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie wyższe w zakresie: biologii, geografii, leśnictwa, ochrony środowiska lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu: biologii, geografii, leśnictwa, ochrony środowiska,
  • Doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok w obszarze ochrony przyrody,
  • Znajomość ustawy o ochronie przyrody,
  • Znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Znajomość form ochrony przyrody, występujących na terenie województwa dolnośląskiego, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów Natura 2000,
  • Umiejętność pracy w programie QGIS oraz znajomość podstawowych zagadnień dotyczących systemów informacji geograficznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy (świadectwa pracy wraz z zakresem zadań lub zaświadczenia o zatrudnieniu wraz z zakresem zadań), potwierdzające zamknięty okres i zakres wykonywanych zadań z obszaru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • Kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

Ofertę pracy z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – WOA.110.4.2023” można przesyłać:

1/ w formie papierowej w zamkniętej kopercie lub składać w sekretariacie (II piętro) na adres:

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu

Al. Jana Matejki 6

50-333 Wrocław

2/ na ePUAP

3/ na adres e-mail: sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl

  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
  • Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (71) 747-93-00

Benefity

Warunki pracy:

  • praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka),
  • stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, usytuowanym na IV piętrze z dostępem do światła dziennego,
  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda,
  • stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.

Co oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, wzrastający z każdym rokiem o 1%,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i jego rodziny, finansowa pomoc świąteczna,
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.

Dostępność:

  • Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%

Inne infiormacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Możesz złożyć ofertę w wersji papierowej lub elektronicznie.
  • List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i własnoręczny podpis (zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na naszej stronie internetowej www.gov.pl/web/rdos-wroclaw w zakładce "O RDOŚ/praca"). Jeśli ofertę składasz elektronicznie, wówczas własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed kolejnym etapem naboru poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z datą.
  • Nie rozpatrujemy ofert, które otrzymamy po terminie (decyduje data wpływu oferty do Urzędu, zaś w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data e-maila).
  • Po zakończonym naborze złożone aplikacje zniszczymy niezwłocznie, za wyjątkiem aplikacji wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczymy po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem. Do tego czasu będzie można je osobiście odebrać w Urzędzie (nie odsyłamy złożonych aplikacji).

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap – weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,

II etap – gdy do następnego etapu zakwalifikowanych zostanie co najmniej 10 kandydatów, wówczas przeprowadzamy pisemny sprawdzian wiedzy w formie testowej,

III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-05-01

 

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, Al. Jana Matejki 6, 50-333 Wrocław,tel.: (71) 747 93 00, fax (71) 75 85 741, adres e-mail: sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl;
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wroclaw.rdos.gov.pl;
  • Cel przetwarzania danych:przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru;
  • Informacje o odbiorcach danych: zgodnie z art. 29 ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
  • Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usunięcia danych osobowych;– żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  • Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będa podstawa do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.03.2023 09:01 Teresa Chachulska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Klinkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
starszy specjalista (WOA.110.4.2023) 2.0 21.04.2023 15:07 Teresa Chachulska
starszy specjalista (WOA.110.4.2023) 1.0 17.03.2023 09:01 Teresa Chachulska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}