W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wynajem urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby projektu PZO3

26.11.2025

termin składania ofert to 2 grudnia 2025 r. 
kontakt w sprawie - Joanna Zając, tel. 530 74 54 94, mail joanna.zajac@wroclaw.rdos.gov.pl

Materiały

Zapytanie ofertowe PZO3 drukarka
Zapytanie​_ofertowe​_PZO3​_drukarka.pdf 0.22MB
Wzór oferty - PZO3 drukarka
Wzór​_oferty​_-​_PZO3​_drukarka.doc 0.24MB
Projekt umowy - PZO3 drukarka
Projekt​_umowy​_-​_PZO3​_drukarka.pdf 0.28MB
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu-2
Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_przez​_Regionalnego​_Dyrektora​_Ochrony​_Środowiska​_we​_Wrocławiu-2.pdf 0.15MB
Informacja dotycząca zgłaszania nieprawidłowości-2
Informacja​_dotycząca​_zgłaszania​_nieprawidłowości-2.pdf 0.15MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - PZO3 - drukarka
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty​_-​_PZO3​_-​_drukarka.pdf 0.70MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2025 14:04 Piotr Kozłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Kozłowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wynajem urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby projektu PZO3 2.0 04.12.2025 13:01 Piotr Kozłowski
Wynajem urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby projektu PZO3 1.0 26.11.2025 14:04 Piotr Kozłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}