Kampania informacyjna V4 w największych ośrodkach miejskich Serbii
09.06.2021
W ramach zbliżającej się ku końcowi polskiej prezydencji w Grupie Wyszehradzkiej w największych miastach Serbii będą prezentowane przez dwa tygodnie bilboardy informujące o obchodach 30. rocznicy utworzenia Grupy Wyszehradzkiej.
Celem kampanii przygotowanej przez Ambasadę RP w Belgradzie jest popularyzacja wyszehradzkiej marki wśród mieszkańców Serbii oraz jej utożsamienie z czterema krajami Europy Środkowej, które udzielają wszechstronnego wsparcia procesowi integracji europejskiej RS.
Oprócz Belgradu, w którym kampania prowadzona jest m.in. na najbardziej znanej i prestiżowej ul. Kneza Mihaila, którą codziennie odwiedzają dziesiątki tysięcy mieszkańców serbskiej stolicy i turystów, wyszehradzkie bilboardy będą prezentowane również w Nowym Sadzie, Niszu i Czaczku.