Powrót

Ogłoszenie

20.11.2025

Ambasada RP w Tunisie poszukuje osoby do zatrudnienia na pełen etat na stanowisku referenta ds. administracyjno-finansowych.

komunikat wybory

Wymagania koniecznie:

- biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie,

- wykształcenie minimum średnie,

- komunikatywna znajomość w mowie i w piśmie języka francuskiego i/lub arabskiego (dialekt tunezyjski),

- umiejętność obsługi komputera,

- umiejętność pracy w zespole,

- dobre umiejętności organizacyjne,

- umiejętność pracy pod presją czasu.

  

Dodatkowym atutem będą:

- doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze administracji, finansów i rachunkowości, zarządzania nieruchomościami lub zamówień publicznych,

- doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w administracji publicznej lub organizacji międzynarodowej.

 

Osoby zainteresowane podjęciem pracy proszone są o nadsyłanie zgłoszeń zawierających:

- CV,

- list motywacyjny,

- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

- kopie certyfikatów poświadczających znajomość języków obcych lub oświadczenie o ich znajomości,

- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

Prosimy o dopisanie na CV i liście motywacyjnym następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji”.

 

Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres sekretariatu: tunis.amb.sekretariat@msz.gov.pl w terminie do 03 grudnia 2025 r.

Planowane objęcie stanowiska: luty 2026 r.

Dodatkowe informacje można uzyskać w godzinach pracy urzędu pod numerem telefonu: +216 71 196 193; +216 71 196 196

 

Placówka zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę, podczas której omawiane będą zagadnienia z zakresu administracji, finansów i rachunkowości, zarządzania nieruchomościami oraz zamówień publicznych, a także sprawdzona zostanie znajomość języków obcych.

Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia zostaną zniszczone.

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
·
 Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Ambasada RP w Tunisie, Le Grand Boulevard de la Corniche, 2045 Les Berges du Lac II, Tunis, a wykonującym obowiązki administratora Ambasador RP.
·
 Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Ministerstwo Spraw Zagranicznych, adres e-mail: iod@msz.gov.pl

· Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.
·
 Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane innym podmiotom.
·
 Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.
·
 Uprawnienia: 
-
 prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
-
 prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

{"register":{"columns":[]}}