W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor wojewódzki do spraw gospodarowania nieruchomościami i ochrony interesów Skarbu Państwa w Wydziale Nieruchomości i Skarbu Państwa, Oddział Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa

Nabór na stanowisko inspektora wojewódzkiego do spraw gospodarowania nieruchomościami i ochrony interesów Skarbu Państwa w Wydziale Nieruchomości i Skarbu Państwa, Oddział Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa. Termin ważności ogłoszenia: 27 maja 2025 r.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 27-05-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Kamila Kupracz, Gdańsk

Informacje o ofercie

Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
80-810 Gdańsk Okopowa 21/27
Ogłoszenie nr 151973 / 17.05.2025
Inspektor Wojewódzki
Do spraw: gospodarowania nieruchomościami i ochrony interesów Skarbu Państwa w Wydziale Nieruchomości i Skarbu Państwa, Odział Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa
#administracja publiczna

Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
Ważne do: 27 maja 2025 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: 6720,00 zł brutto

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Rozpatruje wnioski starostów o wyrażenie zgody na dokonanie czynności prawnych, w szczególności na: nabycie nieruchomości do zasobu Skarbu Państwa, zbycie nieruchomości Skarbu Państwa, ich wydzierżawienie, wynajęcie, użyczenie, darowiznę, oraz przygotowuje projekty zarządzeń i pism dotyczące wyrażenia tej zgody albo jej odmowy
  • Przeprowadza kontrole starostów w zakresie gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa
  • Realizuje zadania nadzorcze wobec starostów wykonujących zadanie zlecone z zakresu administracji publicznej, w tym m.in. planuje podział dotacji celowych i dochodów starostów związanych z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej
  • Weryfikuje pod względem formalno-prawnym i analizuje poprawność sporządzenia operatów szacunkowych sporządzanych na potrzeby prowadzonych przez starostę spraw dotyczących zbycia lub nabycia nieruchomości
  • Windykuje należności przysługujące Skarbowi Państwa, wchodzące w skład mienia pozostałego po przedsiębiorstwach państwowych wykreślonych z rejestru przedsiębiorców
  • Prowadzi sprawy dotyczące darowizn na rzecz Skarbu Państwa oraz spadków przypadających Skarbowi Państwa, w tym długów spadkowych
  • Gospodaruje mieniem Skarbu Państwa, zapewnia wycenę jego składników oraz organizuje ich zabezpieczenie przed utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem, sprzedaż lub udostępnienie do odpłatnego korzystania
  • Rozpatruje skargi i wnioski, a także przygotowuje odpowiedzi na interpelacje oraz zapytania posłów i senatorów

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Gdańsk

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami (Dział I i II), o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz Kodeksu postępowania administracyjnego (Dział I i II)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniuprzepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej.

Benefity

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Możliwość dofinansowania do legitymacji ze zniżką 50% na przejazdy PKP, SKM, PKM po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
  • Wsparcie psychologiczne

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: (58) 30 77 141, (58) 30 77 530
  • Adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu „A": ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, w formie papierowej z dopiskiem: "oferta pracy 69/25". Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej - skrytki ePUAP: /bntc34p17l/ezd lub /bntc34p17l/SkrytkaESP oraz za pomocą e-doręczeń (adres:AE:PL-69276-68927-JEAHF)

Materiały

ogłoszenie o naborze 69-25 NSP
ogłoszenie​_o​_naborze​_69-25​_NSP.pdf 0.06MB
oświadczenie do celów naboru - SC
SŁUŻBA​_CYWILNA​_-​_oświadczenie​_do​_celów​_naboru(1).docx 0.03MB
klauzula informacyjna - rekrutacja PUW wersja druga
Klauzula​_informacyjna​_-​_rekrutacja​_PUW2.doc 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.05.2025 00:03 Katarzyna Wett
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anita Świetlikowska, Dyrektor Generalna Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór nr 151973 (69/25) - inspektor wojewódzki w Wydziale Nieruchomości i Skarbu Państwa, Oddział Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa 3.0 08.07.2025 13:26 Katarzyna Wett
Nabór nr 151973 (69/25) - inspektor wojewódzki w Wydziale Nieruchomości i Skarbu Państwa, Oddział Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa 2.0 19.05.2025 10:09 Katarzyna Wett
Nabór nr 151973 (69/25) - inspektor wojewódzki w Wydziale Nieruchomości i Skarbu Państwa, Oddział Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa 1.0 17.05.2025 00:03 Katarzyna Wett

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}