W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Samodzielne stanowiska pracy - Wydział Państwowego Ratownictwa Medycznego

W skład Wydziału wchodzą następujące samodzielne stanowiska pracy do spraw:

  • administrowania systemem SWD PRM
  •  systemu łączności radiowej
  •  ds. obsługi prawnej
  •  organizacyjno-administracyjnych

Wieloosobowe samodzielne stanowisko pracy do spraw administrowania systemem SWD PRM

Zadania stanowiska:

  1.  zapewnienie utrzymania i funkcjonowania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa, w tym:
  • realizowanie zadań związanych z pełnieniem roli administratora wojewódzkiego SWD PRM,
  • przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu systemu oraz reagowanie w sytuacjach awaryjnych,
  • prowadzenie szkoleń z funkcjonowania systemu i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby systemu,
  • zapewnienie obsługi informatycznej stanowisk w dyspozytorni medycznej,
  • obsługa techniczna, serwisowanie i konfiguracja infrastruktury sprzętowej,
  • organizacja wsparcia technicznego dla użytkowników SWD PRM z terenu województwa;
  1.  administrowanie serwerem w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania aplikacji Infomed.

Samodzielne stanowisko pracy do spraw systemu łączności radiowej

Zadania stanowiska:

  1. organizacja i sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem sieci łączności radiowej wykorzystywanej przez jednostki systemu PRM oraz dyspozytornie medyczne na obszarze województwa.

Samodzielne stanowisko pracy ds. obsługi prawnej

Zadania stanowiska:

  1. obsługa prawna wydziału w szczególności:
  • opiniowanie projektów umów, decyzji, porozumień, zarządzeń i innych dokumentów,
  • sporządzanie opinii prawnych,
  • udzielanie porad dotyczących stosowania obowiązujących przepisów prawa;
  1.  zastępstwo procesowe przed sądami powszechnymi i administracyjnymi.

Samodzielne stanowisko pracy do spraw organizacyjno-administracyjnych

Zadania stanowiska:

  1. zapewnianie obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu wydziału;
  2.  ewidencjonowanie i przekazywanie (w wersji papierowej i elektronicznej) pracownikom wydziału korespondencji oraz jej wysyłanie w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów;
  3. współpraca z innymi wydziałami urzędu, instytucjami i organami administracji rządowej;
  4. prowadzenie w EZD spisu spraw dot. upoważnień do przeprowadzania kontroli;
  5. przygotowywanie zbiorczych zestawień na polecenie dyrektora wydziału;
  6. prowadzenie terminarza oraz obsługa spotkań organizowanych przez wydział;
  7. zapewnienie sprawnego przepływu informacji w wydziale;
  8. zapewnienie zaopatrzenia wydziału w materiały biurowe i eksploatacyjne;
  9. informowanie pracowników wydziału o świadczeniach rzeczowych i finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  10. archiwizowanie dokumentacji sekretariatu i dyrektora wydziału.
{"register":{"columns":[]}}