W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zadania Biura ds. Obsługi Delegatury

Do zakresu działania Biura do spraw Obsługi Delegatury należy :

  • wykonywanie zadań w zakresie dochodów realizowanych przez urząd oraz ich windykacji zgodnie z obowiązującą w urzędzie Polityką rachunkowości,
  • prowadzenie rejestru kar nakładanych przez inspektoraty nadzoru budowlanego oraz Wydział Polityki Społecznej za nieprawidłowe prowadzenie placówek opieki społecznej,
  • prowadzenie windykacji należności urzędu, wynikających z wystawionych faktur VAT, kar nałożonych przez inspektoraty nadzoru budowlanego oraz Wydział Polityki Społecznej, obciążeniowych not księgowych oraz postanowień,
  • terminowe odprowadzanie na centralny rachunek bieżący budżetu państwa dochodów pobranych przez urząd,
  • wystawianie faktur VAT i obciążeniowych not księgowych wynikających z działalności urzędu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności w celu obciążenia najemców/ użyczających powierzchnie w budynkach urzędu kosztami wynikającymi z zawartych umów,
  • obsługa budżetu dysponenta III stopnia w systemie TREZOR w zakresie dochodów,
  • wydawanie, z upoważnienia wojewody, decyzji o umorzeniu, rozłożeniu na raty lub odroczenie terminu płatności należności,
  • prowadzenie pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • prowadzenie filii archiwum zakładowego,
  • obsługa transportowa Delegatury Urzędu,
  • utrzymanie pomieszczeń budynku Delegatury w stanie niepogorszonym poprzez bieżące wykonywanie prac konserwacyjnych i remontowych,
  • koordynowanie zadań związanych z wprowadzaniem informacji publicznej do Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie Delegatury Urzędu,
  • obsługa Delegatury Urzędu w zakresie informatycznym w porozumieniu z informatykiem wojewódzkim,
  • potwierdzanie, przedłużanie ważności i unieważnienia profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej,
{"register":{"columns":[]}}