W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Stanowiska samodzielne

 

Magdalena Jaszcza
Główny specjalista ds. kadr

tel. 95 723-90-08 wew. 20

Paweł Witt
Radca prawny

tel. 95 723-90-08 wew. 20

 

Przemysław Drzymała      
Starszy informatyk         

tel. 95 723-90-08 wew. 25

 

Katarzyna Zieleń                
Sekretarka       

tel. 95 723-90-08 wew. 10

 

Zadania realizowane przez Samodzielne stanowisko ds. kadr:

  1. prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy i zwalnianiem pracowników oraz związanych z przejściem pracowników na emeryturę lub rentę;
  2. prowadzenie akt osobowych pracowników;
  3. prowadzenie spraw związanych z uprawnieniami rodzicielskimi pracowników, w tym dotyczących urlopów macierzyńskich, rodzicielskich i wychowawczych;
  4. nadzór nad urlopami wypoczynkowymi pracowników oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy;
  5. przygotowanie dokumentacji dotyczącej awansowania, wynagradzania, nagradzania, odznaczenia i karania pracowników;
  6. prowadzenie zagadnień związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;
  7. nadzór nad profilaktycznymi badaniami pracowników oraz zwolnieniami lekarskimi;
  8. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
  9. zapewnienie ochrony danych osobowych w sprawach związanych ze stosunkiem pracy;
  10. gospodarowanie drukami ścisłego zarachowania;
  11. wydawanie legitymacji służbowych dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu;
  12. prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu;
  13. współdziałanie z działem finansowym oraz samodzielnym stanowiskiem ds. obsługi prawnej w zakresie realizowanych zadań;
  14. współpraca z organami administracji rządowej i innymi instytucjami w zakresie prowadzonych spraw;
  15. nadzór nad Oddziałami w zakresie prowadzonych spraw;
  16. opracowywanie zarządzeń i procedur wewnętrznych w zakresie działania samodzielnego stanowiska pracy.

 

Zadania realizowane przez Samodzielne stanowisko ds. obsługi prawnej:

  1. sporządzanie na piśmie opinii prawnych i udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów prawa w zakresie dzialalności Wojew6dzkiego Inspektoratu;
  2. informowanie Wojewódzkiego Inspektora o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Wojewódzkiego Inspektoratu;
  3. uczestniczenie w rokowaniach, którym celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, w tym umów;
  4. nadzór prawny nad egzekucją zasądzonych należności;
  5. występowanie w charakterze pełnomocnika Wojewódzkiego Inspektora w postępowaniach sądowych, administracyjnych, egzekucyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi;
  6. opiniowanie pod względem prawnym w szczególności projektów decyzji administracyjnych, aktów prawnych, aktów wewnętrznych, umów oraz porozumień;
  7. sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw;
  8. wykonywanie innych czynności zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora w zakresie świadczenia pomocy prawnej, wynikającej z ustawy z dnia 6lipca 1982 r. o radcach prawnych.

Zadania realizowane przez Samodzielne stanowisko ds. Informatyki:

  1. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sieci lokalnych Wojewódzkiego Inspektoratu oraz podległych komórek organizacyjnych, a w szczególności:
  1. zapewnienie połączeń sieci lokalnych z siecią Internet w zakresie usług niezbędnych do funkcjonowania jednostki,
  2. administrowanie lokalnymi systemami informatycznymi,
  3. archiwizacja zawartych na serwerach lokalnych elektronicznych danych zgodnie obowiązującymi przepisami,
  4. instalacja i konfiguracja oprogramowania, kontroli antywirusowej i sieci teleinformatycznych;
  1. nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu komputerowego i legalności oprogramowania we wszystkich komórkach i jednostkach organizacyjnych;
  2. koordynacja zaopatrzenia w sprzęt informatyczny i oprogramowanie;
  3. dokonywanie konfiguracji, instalacji, konserwacji i drobnych napraw sprzętu komputerowego;
  4. tworzenie, rozbudowa i aktualizacja stron internetowych Wojewódzkiego Inspektoratu;
  5. redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony WWW Wojewódzkiego Inspektoratu;
  6. zapewnienie ochrony systemów informatycznych przed dostępem niepowołanych osób;
  7. wsparcie techniczne dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu oraz jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi informatycznej, w tym także obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD RP);
  8. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego;
  9. Nadzór i bieżąca aktualizacja Polityki Bezpieczeństwa Zasobów Informatycznych i Bezpieczeństwa Teleinformatycznego Wojewódzkiego lnspektoratu;
  10. prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników Wojewódzkiego lnspektoratu w zakresie bezpieczeństwa informatycznego, obsługi sprzętu oraz oprogramowania;
  11. nadzór informatyczny związany ze świadczeniem e-usług oraz e-doręczeń przez Wojewódzki Inspektorat;
  12. opracowywanie zarządzeń i procedur wewnętrznych w zakresie działania samodzielnego stanowiska pracy.

 

Zadania realizowane przez Samodzielne stanowisko ds. obsługi sekretariatu:

  1. obsluga sekretariatu, interesantów i gości Woiewódzkiego Inspektoratu.
  2. przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji i przesyłek.
  3. kopertowanie i pakowanie korespondencji oraz przesyłek wychodzących.
  4. obsluga programu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentami (EZD-RP).
  5. obsluga połączeń telefonicznych.
  6. obsługa spraw kancelaryjnych Wojewódzkiego Inspektora.
  7. prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
  8. prowadzenie książki kontroli Wojewódzkiego Inspektoratu.
  9. prowadzenie rejestru skarg i wniosków Wojewódzkiego Inspektoratu.
  10.  prowadzenie reiestru zarządzeń Wojewódzkiego Inspektora.
{"register":{"columns":[]}}