W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informatyka (listopad 2020 r.)

Temat 5. Wykorzystanie list w programach

Dowiem się jeszcze więcej o możliwościach wykorzystania list.

  • Obejrzyj materiał z kanału „ScratchSPWZ" na YouTube i utrwal sposoby korzystania z list.

Typ materiału: Materiał multimedialny

Temat 6. Rysowanie i kolorowanie figur geometrycznych w Scratchu. Praktyczne wykorzystanie bloków kodu i zmiennych

Nauczę się tworzyć wzory z wielokątów foremnych z wykorzystaniem pętli. Nabiorę praktyki w używaniu wydzielonych bloków kodu oraz parametryzowaniu kodu z wykorzystaniem zmiennych.

  • Obejrzyj materiał Tomasza Cieślara na YouTube – naucz się rysować figury geometryczne w Scratchu.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Obejrzyj dalszą część lekcji Tomasza Cieślara na YouTube dotyczącej figur – naucz się tworzyć wzory z wielokątów foremnych.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przygotuj podstawę projektu, w którym będziesz ćwiczył kolorowanie figur – obejrzyj materiał Tomasza Cieślara na YouTube.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Obejrzyj film przygotowany przez Tomasza Cieślara – naucz się jednego ze sposobów wypełniania kolorem w Scratchu. Zwróć uwagę na sposób użycia zmiennych do parametryzowania kodu (zmiana wartości jednej zmiennej wystarcza do zmiany figury rysowanej w bloku kodu).

Typ materiału: Materiał multimedialny

 

{"register":{"columns":[]}}