W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Plan lekcji 11-15.05.2020

Poniedziałek, 11 maja

1. Język polski

Temat: Moc wyobraźni

Poznam wiersz „Cuda i dziwy” Juliana Tuwima i zastanowię się, jaką moc ma moja wyobraźnia.

2. Język angielski

Temat: Computers

Przeczytam tekst o historii komputerów i przećwiczę czytanie ze zrozumieniem. Wykonam ćwiczenia utrwalające słownictwo dotyczące komputerów (karta w formacie PDF – materiał do zajęć 2). Pomyślę o czterech czynnościach, które robię przy pomocy komputera i zapiszę je w zeszycie, używając przykładu: I use my computer for…(np.: learning English).

3. Matematyka

Temat: Jednostki monetarne – złote i grosze. Wprowadzenie

Na tej lekcji nauczę się robić obliczenia związane z pieniędzmi.

4. Technika

Temat: Bezpieczny rowerzysta 

Powtórzę zasady prawidłowej konserwacji roweru, dowiem się, na co zwrócić uwagę, aby mój rower był bezpieczny, oraz jak go bezpiecznie użytkować.

Wtorek, 12 maja

1. Język polski

Temat: Cudowna podróż i… krasnoludki

Poznam fragment powieści „Cudowna podróż” Selmy Lagerlöf i odpowiem na pytania do tekstu.

2. Muzyka

Temat: Instrumenty, które mają duszę

Na tej lekcji poznam instrumenty strunowe, które posiadają duszę. 

3. Przyroda

Temat: Rośliny lecznicze i trujące

Na tej lekcji nauczę się rozpoznawać wybrane zioła lecznicze, wskazywać rośliny trujące oraz dowiem się, jak postępować w przypadku zatrucia roślinami.

4. Matematyka

Temat: Jednostki monetarne – złote i grosze. Utrwalenie i powtórzenie 

Na tej lekcji utrwalę wiedzę z zakresu obliczeń związanych z pieniędzmi.

Środa, 13 maja

1. Język polski

Temat: Mój przyjaciel brat

Poznam bajkę „Bracia” Michela Piquemala i zastanowię się nad cechami idealnego brata.

2. Język angielski

Temat: Internet safety – must and mustn’t

Wysłucham piosenki i przećwiczę słuchanie ze zrozumieniem. Poznam słownictwo związane z bezpiecznym korzystaniem z internetu. Zagram w dwie gry utrwalające wiedzę (znajdę je w materiale do zajęć 1, pod piosenką „Game”). Wykonam ćwiczenia dotyczące czasowników modalnych oraz słownictwa związanego z bezpieczeństwem online (karta w formacie PDF – materiał do zajęć 2). Napiszę w zeszycie trzy przykłady zdań z wykorzystaniem czasownika must – muszę i trzy z wykorzystaniem mustn’t – nie wolno mi.

3. Historia

Temat: Odzyskanie przez Polskę niepodległości – problemy i dobre pomysły   

Na tej lekcji spróbuję zrozumieć, jak trudne było odrodzenie Polski po zaborach. Obejrzę film, zagram w grę i posłucham audiobooka.

4. Matematyka

Temat: Jednostki długości. Wprowadzenie

Na tej lekcji będę się uczył o długości i jej jednostkach.

Czwartek, 14 maja

1. Język polski

Temat: Malowanie kolorami

Poznam i zinterpretuję wiersz Joanny Pollakówny „Malowanie”.

2.  Przyroda

Temat: Zdrowy tryb życia

Na tej lekcji podsumuję i utrwalę zdobyte informacje na temat zdrowego trybu życiu.

3. Matematyka

Temat: Jednostki długości. Wprowadzenie

Na tej lekcji utrwalę wiedzę z zakresu długości i jej jednostek.

4. Informatyka

Temat: Sortowanie tekstu tabeli w MS Word

Nauczę się, jak uporządkować dane w tabeli.

Piątek, 15 maja

1. Język polski

Temat: Wietrze, wiej!

Poznam i zinterpretuję wiersz Juliana Tuwima „Dwa wiatry”, zastanowię się, jak w polszczyźnie mówi się o wietrze.

2. Język angielski

Temat: What’s the weather like today?

Obejrzę film o pogodzie i poćwiczę słuchanie ze zrozumieniem. Zagram w grę słowną, która utrwali i sprawdzi moją wiedzę (materiał do zajęć 2). Wykonam ćwiczenie utrwalające słownictwo związane z pogodą (materiał do zajęć 3). Poćwiczę poprawną wymowę słów: „Jak szybko jestem w stanie powiedzieć to zdanie na głos?” (materiał do zajęć 4). Napiszę w swoim zeszycie 2–3 zdania na temat aktualnej pogody za oknem.

3. Plastyka

Temat: Widok za oknem namalowany techniką pointylizmu

Nauczę się charakteryzować malarstwo neoimpresjonistyczne oraz określać uczucia, które towarzyszą mi przy odbiorze dzieła malarskiego. Stworzę pracę plastyczną w technice pointylizmu.

{"register":{"columns":[]}}