W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Plan lekcji 20-24.04.2020

Poniedziałek, 20 kwietnia
Wtorek, 21 kwietnia
  1. Język angielski 

Temat: List of Stationery Items and Office Supplies
Nauczę się nazw przyborów biurowych.

  1. Chemia 

Temat: Pasty do zębów 
Zapoznam się z tematem past do zębów.

  1. Biologia 

Temat: Diagnostyka chorób genetycznych człowieka i jej znaczenie
Nauczę się: wyjaśniać, czym są mutacje chromosomowe i jednogenowe; podawać przykłady chorób dziedzicznych; oceniać przydatność stosowania poradnictwa genetycznego u par starających się o dziecko; opisywać podstawowe badania prenatalne; podawać przykłady chorób genetycznych i wad rozwojowych, które mogą być diagnozowane w poradniach genetycznych.

Środa, 22 kwietnia
  1. Historia 

Temat: Osiągnięcia kulturalne i naukowe w dwudziestoleciu międzywojennym
Poznam główne nurty oraz osiągnięcia w zakresie nauki i kultury okresu międzywojennego.

  1. Fizyka 

Temat: Loty w kosmos 
Nauczę się wymieniać zastosowania sztucznych satelitów Ziemi i opisywać przeznaczenie stacji kosmicznych; opisywać możliwości badawcze, jakie daje zastosowanie satelitów i próbników kosmicznych.

  1. Informatyka 

Temat: Instrukcje warunkowe w języku Python
Nauczę się wykorzystywać instrukcje warunkowe w języku Python.

Czwartek, 23 kwietnia
  1. Język polski 

Temat: Po co mówimy i piszemy? O funkcjach wypowiedzi i języka
Uzyskam wiedzę na temat funkcji wypowiedzi.

  1. Matematyka 

Temat: Odczytywanie własności funkcji z wykresu 
Na tej lekcji nauczę się odczytywać z wykresu niektóre własności funkcji – miejsca zerowe, przedziały monotoniczności, argumenty, dla których funkcja przyjmuje w danym przedziale wartość największą lub najmniejszą.

Piątek, 24 kwietnia
  1. Geografia 

Temat: Nowoczesne usługi komunikacyjne. Przemiany na rynku pracy 
Nauczę się: wyjaśniać, czym jest czwarty sektor gospodarki; opisywać zróżnicowanie dostępu do technologii informacyjno‑komunikacyjnych na świecie; wyjaśniać, jak zmienia się rynek pracy wskutek rozwoju technologii informacyjno‑komunikacyjnych; omawiać zmiany zachodzące w życiu codziennym wskutek rozwoju technologii informacyjno‑komunikacyjnych; wymieniać zyski i straty wynikające z rozwoju technologii informacyjno‑komunikacyjnych.

  1. Edukacja dla bezpieczeństwa 

Temat: Ostrzeganie i alarmowanie
Poznam zasady ostrzegania i alarmowania w sytuacjach zagrożenia. Zapoznam się z Krajowym Systemem Wykrywania Skażeń i Alarmowania.

{"register":{"columns":[]}}