W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

W oparciu o uregulowania dotyczące spójnej polityki kadrowej w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, ujęte w piśmie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych Zn. spr.: GK.1101.35.2025 z dnia 21 lipca 2025 r. Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego ogłasza NABÓR NA STANOWISKO: Specjalista/Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 14-12-2025

Informacje o ofercie

Organizator naboru:
Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego Sękocin Stary ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn

Zakres obowiązków

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań:
a. Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD.
b. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych.
c. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym regulaminem.
d. Udzielania instrukcji pracownikom instytucji w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym w zakresie doboru klas z JRWA, właściwego zakładania i prowadzenia spraw.
e. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją kancelaryjną, w tym obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
f. Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
g. Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dokumentacji elektronicznej.
h. Obsługa sekretariatu oraz spotkań, konferencji i wydarzeń wewnętrznych.
i. Wykonywanie innych zadań administracyjnych

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego Sękocin Stary ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn.

Wymagania

Od kandydata/kandydatki oczekujemy:
a. Wykształcenie wyższe.
b. Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty.
c. Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji publicznej.
d. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
e. Znajomość pakietów biurowych MS Office.
f. Dobra organizacja pracy.
g. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
h. Zaangażowanie i odpowiedzialność.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:
a. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
b. CV.
c. Kserokopie świadectw pracy (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
d. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
e. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, studiów podyplomowych itp. dotyczących stanowiska pracy na które prowadzona jest rekrutacja (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
f. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika (wg wzoru z załącznika nr 1).
g. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (wg wzoru z załącznika nr 2).
h. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii (wg wzoru określonego w załączniku nr 3).

Benefity

Warunki zatrudnienia:
a. Zatrudnienie na czas określony tj. 12 miesięcy z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
b. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00-08:00 do 15:00-16:00,
c. Wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w PGL LP.
d. Możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji.
e. Świadczenie pracy w trybie stacjonarnym w siedzibie Zakładu.
f. Możliwość rozwoju poprzez szkolenia.
g. Pakiet socjalny, min. prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, dofinansowanie urlopów.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Pani Dorota Żurek Kierownik Zespołu Kancelaria, administracja i BHP
  • Telefon: 885150170
  • e-mail: biuro@zilp.lasy.gov.pl
  • Adres: Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego; Sękocin Stary ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn.

Materiały

Specjalista​_ds​_kancelaryjno-archiwalnych​_-​_III​_nabór
Specjalista​_ds​_kancelaryjno-archiwalnych​_-​_III​_nabór.pdf 0.37MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.11.2025 12:18 Dariusz Gąsiorowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Płużyczka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
NABÓR NA STANOWISKO: Specjalista/Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych 1.0 18.11.2025 12:18 Dariusz Gąsiorowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}