Tytuł/stanowisko: Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych
W oparciu o uregulowania dotyczące spójnej polityki kadrowej w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, ujęte w piśmie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych Zn. spr.: GK.013.197.2024 z dnia 09 sierpnia 2024 r.
Informacje o ofercie
Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego ogłasza
NABÓR ZEWNĘTRZNY
na stanowisko Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych
Zakres obowiązków
Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań:
a. Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD.
b. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych.
c. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym regulaminem.
d. Udzielania instrukcji pracownikom instytucji w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym w zakresie doboru klas z JRWA, właściwego zakładania i prowadzenia spraw.
e. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją kancelaryjną, w tym obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
f. Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
g. Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dokumentacji elektronicznej.
h. Obsługa sekretariatu oraz spotkań, konferencji i wydarzeń wewnętrznych.
i. Wykonywanie innych zadań administracyjnych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckie
Wymagania
Od kandydata oczekujemy:
a. Wykształcenie wyższe.
b. Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty.
c. Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji publicznej.
d. Znajomość zasad i praktyczne umiejętności związane z Elektronicznym Zarządzaniem Dokumentacją (EZD).
e. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
f. Znajomość pakietów biurowych MS Office.
g. Dobra organizacja pracy.
h. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
i. Zaangażowanie i odpowiedzialność
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty:
a. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
b. CV.
c. Kserokopie świadectw pracy (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy
kwalifikacyjnej).
d. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje
zawodowe (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
e. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,
studiów podyplomowych itp. dotyczących stanowiska pracy na które prowadzona
jest rekrutacja (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
f. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika (wg wzoru z załącznika nr 1).
g. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (wg wzoru z załącznika nr 2).
h. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii (wg wzoru
określonego w załączniku nr 3).
Benefity
Warunki zatrudnienia:
a. Zatrudnienie na czas określony tj. 12 miesięcy z możliwością zawarcia umowy
o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
b. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00-08:00 do 15:00-16:00,
c. Wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w PGL LP.
d. Możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji.
e. Świadczenie pracy w trybie stacjonarnym w siedzibie Zakładu.
f. Możliwość rozwoju poprzez szkolenia.
g. Pakiet socjalny, min. prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe,
dofinansowanie urlopów.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Pani Dorota Żurek Kierownik Zespołu Kancelaria, administracja i BHP
- Telefon: 885150170
- e-mail: biuro@zilp.lasy.gov.pl
- Adres: Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego Sękocin Stary ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn.
Materiały
Specjalista_ds_kancelaryjno-archiwalnychSpecjalista_ds_kancelaryjno-archiwalnych_-_I_nabór_zewnętrzny.pdf 0.37MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.07.2025 15:26 Dariusz Gąsiorowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Płużyczka
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych | 1.0 | 03.07.2025 15:26 Dariusz Gąsiorowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP