W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Język angielski (luty 2021 r.)

Temat 31. Senses – poem

Poznam tematykę związaną ze zmysłami.

  • Zrób część PREPARATION, a następnie posłuchaj wiersza o zmysłach. Przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. Zagraj w gry utrwalającą słownictwo.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj transkrypcję i zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś/aś słuchając wiersza.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 32. Feelings are feelings

Poznam słownictwo związane z nazywaniem emocji i uczuć.

  • Zrób część PREPARATION, a następnie posłuchaj piosenki o emocjach. Przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. Zagraj w gry utrwalające słownictwo związane z emocjami.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj transkrypcję i zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś/aś słuchając piosenki.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta pracy

  • Zagraj w grę utrwalającą słownictwo związane z emocjami i uczuciami. Zwróć uwagę na prawidłową wymowę.

Typ materiału: Test, quiz, gra

  • Zagraj w kolejną grę utrwalającą słownictwo związane z emocjami i uczuciami. Zwróć uwagę na prawidłową wymowę.

Typ materiału: Test, quiz, gra

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 33. Advice if you're upset by the news

Dowiem się, co mogę zrobić, gdy będę przejmować się aktualnymi informacjami ze świata.

  • Zrób część PREPARATION, a następnie obejrzyj animację z radami, co można zrobić gdy przytłaczają nas wiadomości ze świata. Przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. Zagraj w gry utrwalające słownictwo.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj transkrypcję i zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś/aś słuchając piosenki.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 34. Say no to bullying

Dowiem się, czym jest „bullying”. Poznam metody na przeciwstawienie się temu zjawisku.

  • Zrób część PREPARATION, a następnie przeczytaj notatkę o znęcaniu się. Przećwicz czytanie ze zrozumieniem. Zagraj w grę utrwalającą słownictwo.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta pracy

  • Napisz minimum 4 zdania, jakie emocje wzbudza w Tobie to zdjęcie. Opisz je.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 35. Dreams – poem

Poznam tematykę związaną z marzeniami i snami.

  • Zrób część PREPARATION, a następnie posłuchaj wiersza o snach. Przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. Zagraj w gry utrwalające słownictwo.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj transkrypcję i zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś/aś słuchając wiersza.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 36. The bigger picture – Safer Internet Day

Zastanowię się, jakie emocje wzbudzają zdjęcia w internecie. Porozmawiam o bezpiecznym zachowaniu w sieci.

  • Zrób część PREPARATION, a następnie obejrzyj animację, w której uczniowie opisują, co czują osoby na zdjęciach. Przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. Zagraj w gry utrwalające słownictwo. Przedyskutuj w grupie, czym jest Dzień Bezpiecznego Internetu. W zeszycie napisz minimum 4 zdania na temat: „What do you do online? Do you ever post pictures? Tell us about it!”.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj transkrypcję i zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś/aś oglądając animację.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

 

{"register":{"columns":[]}}