W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu 

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Mazurka Dąbrowskiego w Kościerzynie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.gov.pl/web/psmkoscierzyna

Data publikacji strony internetowej: 2009-03-23

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2022-06-30

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • pochodzą z różnych źródeł,
  • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  • Część filmów może nieposiadać napisów i audiodeskrypcji..

Oświadczenie sporządzono dnia 2023-03-27. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Monika Albecka, adres poczty elektronicznej ksiegowosc@psmkoscierzyna.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 58 686 35 85. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Do budynku prowadzą dwa wejścia główne przy jednym znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich, a drugie prowadzi bezpośrednio na hol z wejściem do sali koncertowej.  Ze szkoły prowadzą wyjścia ewakuacyjne: dwa z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i jedno z zaplecza sali koncertowej. Dla osób niepełnosprawnych dostępny jest teren prawie całej szkoły oprócz II piętra ze schodami zabiegowymi w starym budynku. Toalety dla osób niepełnosprawnych dostępne są w nowym budynku na poziomie -1 przy szatniach szkolnych, na poziomie 0 przy sali koncertowej, a w stary budynku na parterze, na lewo od wejścia głównego. W portierni szkoły dostępnej na parterze znajduje się dozorca, który kieruje sprawy osoby niepełnosprawnej we właściwe miejsce w szkole. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.06.2022 12:44 Monika Albecka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Karczewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 5.0 07.09.2023 10:28 Monika Albecka
Deklaracja dostępności 4.0 27.03.2023 17:48 Monika Albecka
Deklaracja dostępności 3.0 23.03.2023 11:51 Monika Albecka
Deklaracja dostępności 2.0 01.07.2022 09:53 Monika Albecka
Deklaracja dostępności 1.0 10.06.2022 12:44 Monika Albecka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}