W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Ochrona danych osobowych

Informacja administratora:

  1. Administratorem  Pani/Pana  danych  osobowych  jest  Państwowa  Szkoła Muzyczna  I st.  im.  Mieczysława  Karłowicza  w  Łukowie  (dalej:  „Administrator”) z  siedzibą:  ul.  ks.  kard.  St.  Wyszyńskiego  41,  21-400  Łuków.  Z  Administratorem można  się  kontaktować  pisemnie,  za  pomocą  poczty  tradycyjnej  na  adres:   ul.  ks.  kard.  St.  Wyszyńskiego  41,  21-400  Łuków  lub  drogą  mailową: sekretariat@psm.lukow.pl.
  2.  Administrator  wyznaczył  Inspektora  Ochrony  Danych  –  Andrzeja  Rybus-Tołłoczko,   e-mail: iodo@psm.lukow.pl, tel. 601 375 416.
  3. Dane  osobowe  są  przetwarzane  na  podstawie  rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego  i  Rady  (UE)  2016/679  z  dnia  27  kwietnia  2016  r.  w  sprawie ochrony  osób  fizycznych  w  związku  z  przetwarzaniem  danych  osobowych  i w  sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy 95/46/WE  (ogólne  rozporządzenie  o  ochronie  danych).  
  4. Przetwarzanie  danych  osobowych  odbywa  się  w  celu:
    • Nawiązania  kontaktu  z  Administratorem,  na  podstawie  naszego  prawnie uzasadnionego  interesu  polegającego  na  zapewnieniu  kontaktu  –  art.  6  ust.  1 lit. f  RODO,
    • Wykonania  obowiązków  wynikających  z  przepisów  prawa,  w  tym  udzielenia odpowiedzi na  wysłane  zapytanie  –  art. 6  ust. 1  lit. c RODO.
  5. Dane  osobowe  nie  pochodzą  od  stron  trzecich.  
  6. Administrator  nie  zamierza  przekazywać  danych  do  państwa  trzeciego  lub organizacji  międzynarodowej.  
  7. Administrator  będzie  przekazywał  dane  osobowe  innym  podmiotom  tylko   na  podstawie  przepisów  prawa  oraz  umów  powierzenia  przetwarzania  danych osobowych,  w  tym  do  dostawców  usług  informatycznych.  
  8. Dane  osobowe  będą  przetwarzane  przez  Administratora  przez  okres  5  lat, a  następnie  niezbędność  danych  zostanie  poddana  weryfikacji  i  ewentualnemu usunięciu.  
  9. Osoba,  której  dane  dotyczą  ma  prawo  do  żądania  od  administratora  dostępu   do  danych  osobowych,  ich  sprostowania,  usunięcia  lub  ograniczenia przetwarzania  oraz  o  prawo  do  wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania,   a  także  prawo  do  przenoszenia  danych.  
  10. Skargę  na  działania  Administratora  można  wnieść  do  Prezesa  Urzędu  Ochrony Danych  Osobowych.  
  11. Podanie  danych  osobowych  jest  dobrowolne,  jednakże  ich  niepodanie  spowoduje brak  możliwości  kontaktu  z  Administratorem.  
  12. Administrator nie  przewiduje  zautomatyzowanego  podejmowania  decyzji. 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.12.2022 12:39 Tomasz Wojtaś
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Wojtaś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ochrona danych osobowych 1.0 13.12.2022 12:39 Tomasz Wojtaś

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}