W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Podstawowe informacje o działalności PSM I stopnia im. M. Karłowicza w Łukowie są zamieszczone w serwisie informacyjnym szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek. Przy składaniu wniosku można skorzystać z załączonego formularza.

Wniosek można przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psm.lukow.pl
  • listownie na adres:
    Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Łukowie
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 41
    21-400 Łuków
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PSM_Lukow_1215/SkrytkaESP

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.12.2022 12:56 Tomasz Wojtaś
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Wojtaś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 13.12.2022 12:56 Tomasz Wojtaś

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}