W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Uprzejmie informujemy, że do rozpatrywania skarg, wniosków, petycji oraz listów kierowanych do Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA wyznaczone jest Departament Spraw Obywatelskich MSWiA.

Skargi i wnioski dotyczące

  • działalności Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA
  • dyrektora Centrum Personalizacji MSWiA

można:

1. przesłać listownie, na adres: Departament Kontroli i Nadzoru, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5;

2. przesłać faksem, na numer: 22 60 153 23;

3. przesłać w formie pisma elektronicznego, za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP;

4. przesłać elektronicznie na adres mailowy: kontakt@mswia.gov.pl

5. doręczyć osobiście na Dziennik Podawczy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji - w Biurze Przepustek Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, które znajduje się na parterze budynku w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 2A, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 lub w Punkcie Obsługi Klienta Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, który znajduje się na I piętrze budynku Biura Przepustek Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 2A, w każdy poniedziałek - w godzinach od 8:15 do 17:00 oraz we wtorki, środy, czwartki i piątki - w godzinach od 8:15 do 16:15;

6. złożyć ustnie do protokołu: w Punkcie Obsługi Klienta Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, który znajduje się na I piętrze budynku Biura Przepustek Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 2A, w każdy poniedziałek - w godzinach od 8:15 do 17:00 oraz we wtorki, środy, czwartki i piątki - w godzinach od 8:15 do 16:15.

Biuro Przepustek Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji dostosowane jest architektonicznie do potrzeb osób mających trudności w poruszaniu się.

Ważne! Skargi i wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Informacja dotycząca przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków przez członków kierownictwa CPD MSWiA

W CPD MSWiA przyjęte zostało, że dyżury członków kierownictwa z przyjmowaniem obywateli w sprawach skarg i wniosków odbywają się w poniedziałki - w godzinach od 14:00 do 16:00.

Klienci zainteresowani rozmową z członkiem kierownictwa CDP MSWiA proszeni są o składanie pisemnego zgłoszenia, w którym określony będzie temat rozmowy. Zgłoszenia mogą być składane listownie, za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP lub na adres mailowy: sekretariat@cpd.gov.pl a także osobiście w Punkcie Obsługi Klienta Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Zgłoszenie można uzupełnić o wskazanie numeru telefonu kontaktowego.

Zgłoszenia niezawierające  danych klienta, tj. imienia, nazwiska oraz adresu korespondencyjnego będą pozostawiane bez rozpoznania.

O wyznaczeniu terminu spotkania z członkiem kierownictwa CPD MSWiA, tj. Dyrektorem CPD, Zastępcą dyrektora CPD lub Główną Księgową CPD MSWiA klienci powiadamiani są pisemnie.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.01.2023 11:44 Alina Mikuszewska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Alina Mikuszewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 2.0 01.02.2023 10:02 Alina Mikuszewska
Skargi i wnioski 1.0 10.01.2023 11:44 Alina Mikuszewska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}