W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o przetargu 3/2025/M

 

Ogłoszenie nr 3/2025/M

o przetargu publicznym na sprzedaż tablic elektronicznych informujących o jakości powietrza będących własnością Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska

 

  1. Nazwa i siedziba organizatora przetargu

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska

ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3

02-362 Warszawa

Tel. 22 369 24 05, e-mail: sekretariatdag@gios.gov.pl

 

  1. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu

Otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi w siedzibie organizatora przetargu
w dniu 14.04.2025 r. o godz. 12.00  w pokoju nr. 117, I piętro.

 

  1. Rodzaj, typy i ilości składników będących przedmiotem sprzedaży wraz ze wskazaniem cen wywoławczych:

Przedmiotem sprzedaży są:

 

3.1 Tablica elektroniczna informująca o jakości powietrza w Bydgoszczy.

Opis stanu technicznego:

Tablica obecnie zdemontowana i składowana w piwnicy Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy.

Konstrukcja wsporcza: wykonana ze stali pospolitej gatunku St35, zaprojektowana z profili zimno giętych zamkniętych 60x40x3 i 40x40x3 ze stali.

Tablica składa się z 20 modułów. Wymiary całkowite tablicy to 4500 x 2500 mm.

W skład zestawu wchodzi wyeksploatowany komputer PC, służący do zarządzania tablicą. Komputer nie posiada dysku twardego.

Zdjęcia tablicy – załącznik nr 5                                                                     

 Cena wywoławcza: 3.900,00 zł

 

​​​​​​​3.2 Tablica elektroniczna informująca o jakości powietrza w Toruniu zainstalowana na słupie wolnostojącym przy ul. Wały gen. Sikorskiego 23 w Toruniu.

Opis stanu technicznego:

Konstrukcja wsporcza: wykonana ze stali pospolitej gatunku St35, zaprojektowana z profili zimno giętych zamkniętych 60x40x3 i 40x40x3 ze stali.

Tablica składa się z 20 modułów, instalowanych na konstrukcji wsporczej. Wymiary całkowite tablicy to 4500 x 2500 mm.

Słup nośny: prefabrykowany, zaprojektowany z profilu ROHR 329,9x12,5, kotwiony w fundamencie przestawnym. Fundament prefabrykowany nie związany trwale z gruntem o wymiarach 0,45 x 2,00 x 3,5, umożliwiający szybki montaż i demontaż. Fundament wypełniony betonem i zbrojony siatką prętów.

W skład zestawu wchodzi wyeksploatowany komputer PC, służący do zarządzania tablicą. Komputer nie posiada dysku twardego.

Koszt i organizacja demontażu należy do Kupującego.

Zdjęcie tablicy – załącznik nr 5

 

Cena wywoławcza: 3.900,00 zł

 

​​​​​​​​​​​​​​3.3 Tablica elektroniczna informująca o jakości powietrza we Włocławku zawieszona na budynku Urzędu Miasta Włocławek przy ul. Zielony Rynek 11/13 we Włocławku.

 

Konstrukcja wsporcza: wykonana ze stali pospolitej gatunku St35, zaprojektowana z profili zimno giętych zamkniętych 60x40x3 i 40x40x3 ze stali.

Tablica składa się z 20 modułów, instalowanych na konstrukcji wsporczej. Wymiary całkowite tablicy to 4500 x 2500 mm.

W skład zestawu wchodzi wyeksploatowany komputer PC, służący do zarządzania tablicą.

Komputer nie posiada dysku twardego.

Cena sprzedaży, będzie obejmowała szacunkową cenę zaproponowaną przez rzeczoznawcę.

Koszt i organizacja demontażu należy do Kupującego.

Zdjęcie tablicy – załącznik nr 5

 

Cena wywoławcza: 3.900,00 zł

 

zwane dalej każde z osobna  „składnikiem majątku” lub „przedmiotem sprzedaży”.

 

  1. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany składnik majątku ruchomego:
  1. Składnik majątku opisany w pkt 3.1 można oglądać w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, przy ul. Konarskiego 1-3 w Bydgoszczy, w dniu 09.04.2025 r., w godz. 11.00-12.00, po wcześniejszym umówieniu.
  2. Składnik majątku opisany w pkt 3.2 i 3.3. można oglądać w miejscu ich zamontowania.
  3. Szczegółowe informacje nt. przedmiotu sprzedaży można uzyskać:
  • pod nr tel.: 22 574 27 04  e-mail: rwmsbydgoszcz@gios.gov.pl w godz. 8.00-16.00. w dni robocze w terminie od 03.04.2025 r. do 11.04.2025 r.

 

  1. Wysokość wadium oraz forma, termin i miejsce jego wniesienia:

Wysokość wadium wynosi 10% ceny wywoławczej tj.

  1. w przypadku oferty na składnik  opisany w pkt 3.1 w kwocie: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych)
  2. w przypadku oferty na składnik  opisany w pkt 3.2 w kwocie: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych)
  3. w przypadku oferty na składnik  opisany w pkt 3.3 w kwocie: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych)

 

Wadium w formie pieniężnej, należy wpłacić na rachunek NBP 63 1010 1010 0006 4813 9120 0000 tytułem „Ogłoszenie o przetargu publicznym nr 3/2025/M”. Warunkiem dokonania wpłaty wadium w wyznaczonym terminie jest zaksięgowanie wpłaty na rachunku organizatora przetargu do dnia 14.04.2025 r., do godz. 11:00

 

  1. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym przetargu:

Oferta pod rygorem nieważności powinna zostać sporządzona na piśmie i być opatrzona czytelnym podpisem, musi być zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia oraz  zawierać:

  1. imię, nazwisko, adres oferenta, PESEL lub NIP, numer telefonu kontaktowego i adres e- mail - w przypadku, gdy oferentem jest osoba fizyczna, lub też nazwę/ firmę i siedzibę oferenta, NIP, numer telefonu kontaktowego i adres e-mail - w przypadku, gdy oferentem jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
  2. oferowaną cenę i warunki jej zapłaty,
  3. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym składnika majątku  będącego przedmiotem przetargu lub, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem tego składnika ,
  4. dowód wniesienia obowiązującego wadium.

Wzór umowy stanowią odpowiednio załączniki nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

 

 

  1. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie. Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:

 

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska

ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3

02-362 Warszawa

„Oferta przetargowa na zakup …………..  

OGŁOSZENIE NR 3/2025/M”

Nie otwierać przed dniem 14.04.2025 r., godzina 12:00

 

Oferty należy składać od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 16.00, nie później niż do dnia 14.04.2025 r., do godz. 11:00 w biurze podawczym Kancelarii Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa.

Termin związania ofertą wynosi 14 dni od dnia otwarcia ofert.

 

  1. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.

 

  1. Inne informacje:
  1. Przetarg jest prowadzony na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 2303  z późn. zm.).
  2. Przystąpienie do przetargu oznacza, że oferent akceptuje wszystkie warunki niniejszego przetargu i że nie będzie występował z jakimikolwiek roszczeniami do sprzedawcy związanymi ze stanem technicznym zakupionego składnika majątku .
  3. Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę za przedmiot przetargu. Cena sprzedaży nie może być niższa od ceny wywoławczej.
  4. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium określonego w pkt 5  niniejszego ogłoszenia.
  5. Wadium powinno być wniesione na wskazany w pkt 5 rachunek bankowy.
  6. Wadium wniesione przez nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia.
  7. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone w terminie 7 dni odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
  8. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy.
  9. Złożona oferta nie może być przedmiotem negocjacji pomiędzy stronami.
  10. Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:
  • została ona złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,
  • lub jest  ona niekompletna, nieczytelna lub budzi inną wątpliwość, zaś jej uzupełnienie lub złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
  1. O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia oferenta niezwłocznie.
  2. W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o tej samej najwyższej cenie pomiędzy oferentami, którzy zaproponowali najwyższą cenę, zostanie przeprowadzona aukcja, której ceną wywoławczą będzie cena zaproponowana w ofertach.
  3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte sprzedawanego składnika majątku.

 

  1. Termin zawarcia umowy sprzedaży
  1. Zawarcie pisemnej umowy sprzedaży nastąpi nie później niż 14 dni po wyborze oferty licząc od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
  2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  3. Wydanie przedmiotu sprzedaży Nabywcy następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia
  4. Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Nabywca.

 

  1. Załączniki:
  1. Załącznik nr 1 do ogłoszenia – wzór umowy sprzedaży;
  2. Załącznik nr 2 do ogłoszenia – wzór Oferty;
  3. Załącznik nr 3 do ogłoszenia – wzór protokołu zdawczo – odbiorczego;
  4. Załącznik nr 4 do ogłoszenia – Klauzula informacyjna RODO;
  5. Załącznik nr 5 do ogłoszenia - wykaz zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego GIOŚ (tablice elektroniczne) ze zdjęciami.

 

Materiały

Załącznik nr 1 - wzór umowy sprzedaży
Załącznik​_nr​_1​_-​_wzór​_umowy​_sprzedaży.docx 0.03MB
Załącznik nr 2 - wzór oferty
Załącznik​_nr​_2​_-​_wzór​_oferty.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 - wzór protokołu zdawczo-odbiorczego
Załącznik​_nr​_3​_-​_wzór​_protokołu​_zdawczo-odbiorczego.docx 0.02MB
Załącznik nr 4 - Klauzula RODO
Załącznik​_nr​_4​_-​_Klauzula​_RODO.docx 0.02MB
Załącznik nr 5 - wykaz zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego GIOŚ (tablice elektroniczne) ze zdjęciami
Załącznik​_nr​_5​_-​_wykaz​_zużytych​_składników​_rzeczowych​_majątku​_ruchomego​_GIOŚ​_(tablice​_elektroniczne)​_ze​_zdjęciami.docx 0.53MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.04.2025 17:04 Renata Sobczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Renata Sobczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o przetargu 3/2025/M 1.0 01.04.2025 17:04 Renata Sobczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}