Ogłoszenie o przetargu 3/2025/M
Ogłoszenie nr 3/2025/M
o przetargu publicznym na sprzedaż tablic elektronicznych informujących o jakości powietrza będących własnością Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
- Nazwa i siedziba organizatora przetargu
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3
02-362 Warszawa
Tel. 22 369 24 05, e-mail: sekretariatdag@gios.gov.pl
- Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu
Otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi w siedzibie organizatora przetargu
w dniu 14.04.2025 r. o godz. 12.00 w pokoju nr. 117, I piętro.
- Rodzaj, typy i ilości składników będących przedmiotem sprzedaży wraz ze wskazaniem cen wywoławczych:
Przedmiotem sprzedaży są:
3.1 Tablica elektroniczna informująca o jakości powietrza w Bydgoszczy.
Opis stanu technicznego:
Tablica obecnie zdemontowana i składowana w piwnicy Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy.
Konstrukcja wsporcza: wykonana ze stali pospolitej gatunku St35, zaprojektowana z profili zimno giętych zamkniętych 60x40x3 i 40x40x3 ze stali.
Tablica składa się z 20 modułów. Wymiary całkowite tablicy to 4500 x 2500 mm.
W skład zestawu wchodzi wyeksploatowany komputer PC, służący do zarządzania tablicą. Komputer nie posiada dysku twardego.
Zdjęcia tablicy – załącznik nr 5
Cena wywoławcza: 3.900,00 zł
3.2 Tablica elektroniczna informująca o jakości powietrza w Toruniu zainstalowana na słupie wolnostojącym przy ul. Wały gen. Sikorskiego 23 w Toruniu.
Opis stanu technicznego:
Konstrukcja wsporcza: wykonana ze stali pospolitej gatunku St35, zaprojektowana z profili zimno giętych zamkniętych 60x40x3 i 40x40x3 ze stali.
Tablica składa się z 20 modułów, instalowanych na konstrukcji wsporczej. Wymiary całkowite tablicy to 4500 x 2500 mm.
Słup nośny: prefabrykowany, zaprojektowany z profilu ROHR 329,9x12,5, kotwiony w fundamencie przestawnym. Fundament prefabrykowany nie związany trwale z gruntem o wymiarach 0,45 x 2,00 x 3,5, umożliwiający szybki montaż i demontaż. Fundament wypełniony betonem i zbrojony siatką prętów.
W skład zestawu wchodzi wyeksploatowany komputer PC, służący do zarządzania tablicą. Komputer nie posiada dysku twardego.
Koszt i organizacja demontażu należy do Kupującego.
Zdjęcie tablicy – załącznik nr 5
Cena wywoławcza: 3.900,00 zł
3.3 Tablica elektroniczna informująca o jakości powietrza we Włocławku zawieszona na budynku Urzędu Miasta Włocławek przy ul. Zielony Rynek 11/13 we Włocławku.
Konstrukcja wsporcza: wykonana ze stali pospolitej gatunku St35, zaprojektowana z profili zimno giętych zamkniętych 60x40x3 i 40x40x3 ze stali.
Tablica składa się z 20 modułów, instalowanych na konstrukcji wsporczej. Wymiary całkowite tablicy to 4500 x 2500 mm.
W skład zestawu wchodzi wyeksploatowany komputer PC, służący do zarządzania tablicą.
Komputer nie posiada dysku twardego.
Cena sprzedaży, będzie obejmowała szacunkową cenę zaproponowaną przez rzeczoznawcę.
Koszt i organizacja demontażu należy do Kupującego.
Zdjęcie tablicy – załącznik nr 5
Cena wywoławcza: 3.900,00 zł
zwane dalej każde z osobna „składnikiem majątku” lub „przedmiotem sprzedaży”.
- Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany składnik majątku ruchomego:
- Składnik majątku opisany w pkt 3.1 można oglądać w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, przy ul. Konarskiego 1-3 w Bydgoszczy, w dniu 09.04.2025 r., w godz. 11.00-12.00, po wcześniejszym umówieniu.
- Składnik majątku opisany w pkt 3.2 i 3.3. można oglądać w miejscu ich zamontowania.
- Szczegółowe informacje nt. przedmiotu sprzedaży można uzyskać:
- pod nr tel.: 22 574 27 04 e-mail: rwmsbydgoszcz@gios.gov.pl w godz. 8.00-16.00. w dni robocze w terminie od 03.04.2025 r. do 11.04.2025 r.
- Wysokość wadium oraz forma, termin i miejsce jego wniesienia:
Wysokość wadium wynosi 10% ceny wywoławczej tj.
- w przypadku oferty na składnik opisany w pkt 3.1 w kwocie: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych)
- w przypadku oferty na składnik opisany w pkt 3.2 w kwocie: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych)
- w przypadku oferty na składnik opisany w pkt 3.3 w kwocie: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych)
Wadium w formie pieniężnej, należy wpłacić na rachunek NBP 63 1010 1010 0006 4813 9120 0000 tytułem „Ogłoszenie o przetargu publicznym nr 3/2025/M”. Warunkiem dokonania wpłaty wadium w wyznaczonym terminie jest zaksięgowanie wpłaty na rachunku organizatora przetargu do dnia 14.04.2025 r., do godz. 11:00
- Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym przetargu:
Oferta pod rygorem nieważności powinna zostać sporządzona na piśmie i być opatrzona czytelnym podpisem, musi być zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia oraz zawierać:
- imię, nazwisko, adres oferenta, PESEL lub NIP, numer telefonu kontaktowego i adres e- mail - w przypadku, gdy oferentem jest osoba fizyczna, lub też nazwę/ firmę i siedzibę oferenta, NIP, numer telefonu kontaktowego i adres e-mail - w przypadku, gdy oferentem jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
- oferowaną cenę i warunki jej zapłaty,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym składnika majątku będącego przedmiotem przetargu lub, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem tego składnika ,
- dowód wniesienia obowiązującego wadium.
Wzór umowy stanowią odpowiednio załączniki nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
- Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie. Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3
02-362 Warszawa
„Oferta przetargowa na zakup …………..
OGŁOSZENIE NR 3/2025/M”
Nie otwierać przed dniem 14.04.2025 r., godzina 12:00
Oferty należy składać od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 16.00, nie później niż do dnia 14.04.2025 r., do godz. 11:00 w biurze podawczym Kancelarii Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa.
Termin związania ofertą wynosi 14 dni od dnia otwarcia ofert.
- Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.
- Inne informacje:
- Przetarg jest prowadzony na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 2303 z późn. zm.).
- Przystąpienie do przetargu oznacza, że oferent akceptuje wszystkie warunki niniejszego przetargu i że nie będzie występował z jakimikolwiek roszczeniami do sprzedawcy związanymi ze stanem technicznym zakupionego składnika majątku .
- Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę za przedmiot przetargu. Cena sprzedaży nie może być niższa od ceny wywoławczej.
- Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium określonego w pkt 5 niniejszego ogłoszenia.
- Wadium powinno być wniesione na wskazany w pkt 5 rachunek bankowy.
- Wadium wniesione przez nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia.
- Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone w terminie 7 dni odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
- Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy.
- Złożona oferta nie może być przedmiotem negocjacji pomiędzy stronami.
- Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:
- została ona złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,
- lub jest ona niekompletna, nieczytelna lub budzi inną wątpliwość, zaś jej uzupełnienie lub złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
- O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia oferenta niezwłocznie.
- W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o tej samej najwyższej cenie pomiędzy oferentami, którzy zaproponowali najwyższą cenę, zostanie przeprowadzona aukcja, której ceną wywoławczą będzie cena zaproponowana w ofertach.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte sprzedawanego składnika majątku.
- Termin zawarcia umowy sprzedaży
- Zawarcie pisemnej umowy sprzedaży nastąpi nie później niż 14 dni po wyborze oferty licząc od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
- Wydanie przedmiotu sprzedaży Nabywcy następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia
- Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Nabywca.
- Załączniki:
- Załącznik nr 1 do ogłoszenia – wzór umowy sprzedaży;
- Załącznik nr 2 do ogłoszenia – wzór Oferty;
- Załącznik nr 3 do ogłoszenia – wzór protokołu zdawczo – odbiorczego;
- Załącznik nr 4 do ogłoszenia – Klauzula informacyjna RODO;
- Załącznik nr 5 do ogłoszenia - wykaz zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego GIOŚ (tablice elektroniczne) ze zdjęciami.
Materiały
Załącznik nr 1 - wzór umowy sprzedażyZałącznik_nr_1_-_wzór_umowy_sprzedaży.docx 0.03MB Załącznik nr 2 - wzór oferty
Załącznik_nr_2_-_wzór_oferty.docx 0.02MB Załącznik nr 3 - wzór protokołu zdawczo-odbiorczego
Załącznik_nr_3_-_wzór_protokołu_zdawczo-odbiorczego.docx 0.02MB Załącznik nr 4 - Klauzula RODO
Załącznik_nr_4_-_Klauzula_RODO.docx 0.02MB Załącznik nr 5 - wykaz zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego GIOŚ (tablice elektroniczne) ze zdjęciami
Załącznik_nr_5_-_wykaz_zużytych_składników_rzeczowych_majątku_ruchomego_GIOŚ_(tablice_elektroniczne)_ze_zdjęciami.docx 0.53MB
- Pierwsza publikacja:
- 01.04.2025 17:04 Renata Sobczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Renata Sobczak
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Ogłoszenie o przetargu 3/2025/M | 1.0 | 01.04.2025 17:04 Renata Sobczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP