W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przywrócenie obsługi klientów konsularnych

07.02.2021

Z dniem 8 lutego 2021 r. Wydział Konsularny przywraca bezpośrednią obsługę wnioskodawców konsularnych.

Uwaga

Z dniem 7 lutego 2021 r. rząd izraelski złagodził niektóre środki wprowadzone w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. W związku z tym, począwszy od poniedziałku, 8 lutego, przywrócona zostaje bezpośrednia obsługa wnioskodawców w konsulacie.

 

Przypominamy, że wizyta w konsulacie w celu złożenia wniosku jest możliwa wyłącznie po zarejestrowaniu jej terminu w systemie e-Konsulat.

Wyjątkiem od powyższej zasady jest odbiór paszportów, który odbywa się bez konieczności rejestracji wizyty według poniższego harmonogramu:

poniedziałki, piątki 08:30-11:00

wtorki, środy, czwartki: 08:30-09:30

 

Klienci konsularni podczas wizyty w urzędzie są obowiązani nosić maseczki ochronne.

 

UWAGA! W pierwszej kolejności obsługiwane będą osoby, których wizyty nie mogły się odbyć ze względu na zawieszenie przyjmowania klientów urzędu. Konsulat skontaktuje się z tymi osobami mailowo, by poinformować je o nowym terminie wizyty. Na ten okres terminy wizyt w systemie e-Konsulat nie będą udostępniane.

{"register":{"columns":[]}}