W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Przyjmowanie skarg i wniosków

Kierownik placówki przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków po wcześniejszym umówieniu pod adresem email telaviv.amb.sekretariat@msz.gov.pl.

Skargi i wnioski w zakresie właściwości urzędu konsularnego można składać w Wydziale Konsularnym i Polonii w czwartki od godziny 11:00 do 12:00. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem telaviv.konsulat@msz.gov.pl. Ważne! Skargi i wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres skarżącego (wnioskodawcy). W przypadku, gdy skargi i wnioski nie zawierają ww. danych, pozostawia się je bez rozpoznania.

RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych jest dostępna na poniższych stronach internetowych MSZ:

Złóż skargę lub wniosek

Złóż petycję

Jakie informacje musi zawierać skarga i wniosek

  1. skarga i wniosek powinny zawierać: imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji;
  2. jeśli skarga i wniosek jest składana w interesie innej osoby - musi to nastąpić za jej zgodą; taką zgodę, wyrażoną w formie pisemnej, należy dołączyć do składanego pisma;
  3. w skardze i wniosku, w miarę możliwości, należy przedstawić jak najwięcej szczegółów opisujących zdarzenie, którego dotyczy dana sprawa. Jeżeli przedmiot sprawy nie będzie dotyczyć właściwości Ambasady RP w Tel Aiwiwie, sprawa zostanie przesłana do organu właściwego.