W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Złóż wniosek o wydanie informacji ze zdarzenia

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie gromadzi informacje o zdarzeniach zaistniałych na terenie miasta Krosna i powiatu krośnieńskiego, podczas których interwencję podejmowały miejscowe jednostki ochrony przeciwpożarowej na podstawie zgłoszenia alarmowego przyjętego przez służbę dyspozytorską stanowiska kierowania Komendanta Miejskiego PSP w Krośnie.

W celu uzyskania informacji z takiego zdarzenia należy:

  • zgłosić się do Wydziału Operacyjnego tut. Komendy,
  • okazać się dowodem tożsamości oraz dokumentem potwierdzającym własność uszkodzonego mienia,
  • złożyć pismo (wniosek) o wydanie "Informacji ze zdarzenia", którego treść określono w zamieszczonym poniżej załączniku. 

Informacja zostanie wydana bez zbędnej zwłoki.

W przypadku zdarzeń sprzed 1999 roku, wydanie informacji zostanie zrealizowane do 30 dni, licząc od daty złożenia pisma w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie.

Informacje ze zdarzeń wydawane są wyłącznie stronom bezpośrednio związanym z danym zdarzeniem (np. osoba poszkodowana, właściciel) jak również organom Policji i ubezpieczycielom.

 

Materiały

Wniosek o wydanie informacji ze zdarzenia
Wniosek​_o​_wydanie​_informacji​_ze​_zdarzenia.doc 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}