W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.gov.pl/web/kmpsp-siemianowice-slaskie.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W filmach nie ma napisów dla osób niesłyszących. Dołożymy wszelkich starań, aby nowe filmy dodawane na naszej stronie miały już takie napisy.
  • Część plików i zdjęć nie jest dostępna cyfrowo.

Treści nieobjęte przepisami

  • Część materiałów publikowanych na stronie, a nie wytworzonych przez nas może być niezgodne cyfrowo. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Łukasz Marzec - mailowo lmarzec@siemianowice.kmpsp.gov.pl lub telefonicznie 478517514.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

 

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich
ul. Pułaskiego 2
41-100 Siemianowice Śląskie

 

  • Budynek Komendy Miejskiej PSP zlokalizowany przy ul. Kazimierza Pułaskiego 2 posiada wejście umożliwiające dostęp osobom niepełnosprawnym. Drzwi nie otwierają się automatycznie
  • Przed wejściem do Budynku znajduje się domofon. Można z niego skorzystać aby skontaktować się z Dyżurnym SKKM. Wezwie on służbę dyżurną, która podejdzie i udzieli indywidualnej pomocy w wejściu do Budynku.
  • Bezpośrednio przy wejściu znajduje się pomieszczenie dyżurnego, który umożliwia obsługę osób z niepełnosprawnościami.
  • Na terenie Komendy znajduje się miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością zapewniające dostęp do wskazanego powyżej wejścia do budynku.
  • W budynku komendy nie ma wind.
  • W budynku komendy brak jest dostosowań architektonicznych takich jak: platformy, informacje głosowe.
  • W budynku komendy nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
  • W budynku nie ma systemów naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
  • Do budynku i jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • W budynku jest przenośna pętla indukcyjna.
  • W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • Można skorzystać z tłumacza on-line przeznaczonego dla osób niesłyszących dostępnego na stronie internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żywcu. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu i jest bezpłatna. Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://pzgomaz.com/notLogged?customer=KW_PSP_Katowice
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://www.gov.pl/web/kmpsp-siemianowice-slaskie/tekst-latwy-do-czytania-etr

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2025
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_2025.pdf 0.14MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025 - 2028 w KM PSP w Siemianowicach Śląskich
PD​_KM​_PSP​_Siemianowice​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_na​_lata​_2025-2028​_r​_(1).pdf 0.14MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2021
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_2021.pdf 0.11MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego (forma dostępna cyfrowo) 2021
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_(forma​_dostępna​_cyfrowo)​_2021.pdf 0.06MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na 2021 r. w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich
PD​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_na​_2021​_r.docx 0.02MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na 2021 r. w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich
PD​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_na​_2021​_r​_(1).pdf 0.60MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.03.2025 11:29 asp. Łukasz Marzec
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Łukasz Marzec
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 8.0 22.09.2025 09:27 kpt. Krzysztof Miąsko
Deklaracja dostępności 7.0 23.06.2025 10:39 asp. Łukasz Marzec
Deklaracja dostępności 6.0 31.03.2025 12:15 kpt. Krzysztof Miąsko
Deklaracja dostępności 5.0 11.03.2025 11:31 asp. Łukasz Marzec
Deklaracja dostępności 4.0 11.03.2025 11:16 asp. Łukasz Marzec
Deklaracja dostępności 3.0 10.03.2025 15:28 asp. Łukasz Marzec
Deklaracja dostępności 2.0 10.03.2025 12:18 asp. Łukasz Marzec
Deklaracja dostępności 1.0 10.03.2025 11:29 asp. Łukasz Marzec

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}