W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wydawanie zaświadczeń

Zaświadczenie o interwencji PSP

W celu uzyskania zaświadczenia należy:

 

1. Dokonać opłaty skarbowej na konto Urzędu Miasta Suwałki, znajdujące się w Banku

Pekao S.A. w Suwałkach ul. Kościuszki 56 : Nr: 2212 4052 11 1111 0000 4921 9744

Za wydanie zaświadczeń z interwencji jednostek PSP, obowiązuje opłata 17,00 .

 

2. Wypełnić wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencji jednostek PSP , wzór

wniosku do pobrania w sekretariacie KM PSP i stronie www.

 

3. Wypełniony wniosek wraz z dowodem opłaty skarbowej przesłać na adres:

Komenda Miejska PSP w Suwałkach

ul. Wincentego Witosa 10

16-400 Suwałki

lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej epuap:

/KMPSPSUWALKI/skrytka

 

Zaświadczenia wysyłane są w polskiej placówce operatora pocztowego, na adres korespondencyjny wnioskodawcy, z zachowaniem terminów administracyjnych wynikających z Ustawy Kodeksu Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 1960 r Nr 30, poz. 168z późniejszymi zmianami).

Materiały

Wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencji PSP
Wniosek​_o​_wydanie​_zaświadczenia​_o​_interwencji​_PSP.pdf 0.94MB