W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Dane koodynatora do spraw dostępności

Osobą pełniącą funkcję koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zabrzu jest mł. bryg. Wojciech Strugacz.

Adres do korespondencji:  Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zabrzu, ul. Pawła Stalmacha 22, 41-800 Zabrze.

Adres poczty elektronicznej: wstrugacz@psp.zabrze.pl

Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu (32) 376-09-86

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.12.2020 15:29 mł. kpt. Maciej Janicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maciej Janicki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 3.0 04.05.2023 09:41 kpt. Maciej Janicki
Koordynator do spraw dostępności 2.0 02.03.2021 11:07 mł. kpt. Maciej Janicki
Koordynator do spraw dostępności 1.0 09.12.2020 15:29 mł. kpt. Maciej Janicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}