W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Miejskiej PSP w Zabrzu

Materiały

Procedura dotycząca zapewnienia dostępności
Procedura​_dotycząca​_zapewnienia​_dostępności.pdf 0.12MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.pdf 0.11MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.03.2025 12:09 kpt. Maciej Janicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Maciej Janicki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Miejskiej PSP w Zabrzu 2.0 12.03.2025 12:40 kpt. Maciej Janicki
Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Miejskiej PSP w Zabrzu 1.0 12.03.2025 12:09 kpt. Maciej Janicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}