W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 11 – „Zabawa z piłką”

Na zdjęciu widać chłopca oraz mężczyznę trzymającego piłkę nożną. Patrzą się na siebie, leżąc obok siebie na kanapie. U dołu znajduje się pasek logotypów: Europejskie Fundusze Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

„Zabawa z piłką” to okazja, aby poćwiczyć precyzyjność wydawania poleceń i ich wykonywania. Kto z Was dojdzie na właściwe pole i złapie piłkę wygrywa. Nie macie piłki? Możecie wymyślić inne zadanie!

To będzie też dobry trening określania kierunków ruchu w przestrzeni trójwymiarowej. Zbierzcie kilka kolorowych kartek, piłkę i działajcie!

Czy ta gra przypadła Wam do gustu? Nie zapomnijcie jej przesłać dalej – rodzinie czy przyjaciołom. 

Materiały

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 11 – „Zabawa z piłką”
zabawa11​_zabawa​_z​_piłką.pdf 0.17MB
{"register":{"columns":[]}}