W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 7 – „Jeśli…, to…”

Na zdjęciu widać mężczyznę i chłopca, obaj mają twarze w kremie do golenia i śmieją się, patrząc w lustro. U dołu znajduje się pasek logotypów: Europejskie Fundusze Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

Pamiętacie zabawę „Kolorowe opowieści”? Przybliżyła nam debugowanie. Kolejna gra wprowadza nas w ten świat jeszcze głębiej i odkrywa przed nami tzw. bugi. Co to takiego? Najlepiej wyobrazić je sobie, jako małe robaczki.

Bugi mogą zepsuć kod i sprawić, że zaprogramowany sprzęt nie zadziała poprawnie. Pokażemy im, jak tego uniknąć. Do tej gry potrzebujecie 2 osób i trochę miejsca. Gotowi? Do dzieła!

Czy ta gra przypadła Wam do gustu? Nie zapomnijcie jej przesłać dalej – rodzinie i przyjaciołom. 

Materiały

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 7 – „Jeśli…, to…”
zabawa07​_jeśli​_to.pdf 0.15MB
{"register":{"columns":[]}}