W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Scenariusz 10, kl. 4-6

Dwójka dzieci patrzy na biurka - dziewczyna i chłopiec. Na górze zdjęcia ekspozycja logociągów: Fundusze EUropejskie, MC, NASK, UE.

Finał - lekcja 10

Czego się nauczycie

Zespół czeka mierzenie się z kosmiczną awarią. Na koniec czas na świętowanie… czyli przygotowanie utworów muzycznych z wykorzystaniem zarówno aktywności offline, jak również z akompaniamentem robotów i dźwięków aplikacji ScratchJr. Czy zespół jest dostatecznie zgrany, by stworzyć orkiestrę? Czy uda się zaprogramować roboty i aplikację tak, aby współgrały z głosem dzieci tworząc hymn wyprawy? A może dodatkowo zostanie wykorzystana opcja zaprogramowania dzieła plastycznego?

Materiały

Scenariusz 4-6 - 10
Scenariusze​_4-6-10.pdf 1.92MB
{"register":{"columns":[]}}