W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Scenariusz 6, kl. 1-3

Na zdjęciu widzimy dwóch chłopców i jedną dziewczynkę, bawiących się tabletem. Na górze widoczne są logotypy: Fundusze Europejskiej. Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK, Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Ameryka Południowa - lekcja 6

Czego się nauczycie

W trakcie zajęć dzieci podejmą się realizowania dekodowania i szyfrowania informacji. Wśród proponowanych w tym module aktywności kluczową będzie zabawa konstrukcyjna, umożliwiająca również ćwiczenie umiejętności współpracy i radzenia sobie ze stresem. Całość domknie przygotowanie do aktywności muzycznej, programowanie robota z aplikacją Xylo oraz tworzenie projektów muzycznych w aplikacji Scratch Jr.

Materiały

Scenariusz 1-3 - 6
1-3-lekcja-6.pdf 1.47MB
{"register":{"columns":[]}}