W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Scenariusz 6, kl. 4-6

Dwójka dzieci patrzy na biurka - dziewczyna i chłopiec. Na górze zdjęcia ekspozycja logociągów: Fundusze EUropejskie, MC, NASK, UE.

Podroż - lekcja 6

Czego się nauczycie

Czas na pogłębianie umiejętności z zakresu programowania ruchu. Z perspektywy programistycznej jest to czas rozwijania kompetencji związanych z procesem planowania, kodowania trasy, jak również programowania ruchu po ścieżce. Uczestnicy będą korzystali z wcześniej opracowanej mapy galaktyk, odkodowując i układając na macie elementy, a następnie ćwicząc ruch w grze “Robo-idzie”. Jedną z finałowych aktywności jest realizacja przejazdu robota po galaktyce, z wykorzystaniem tabletów z aplikacjami.

Materiały

Scenariusz 4-6 - 6
6-lekcja.pdf 3.02MB
{"register":{"columns":[]}}