W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi wnioski

12.02.2024

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Braniewie lub Zastępca Komendanta przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków:

1) codziennie w godzinach urzędowania, tj. od 7:30 do 15:30, o ile nie koliduje
to z zaplanowanymi wcześniej zadaniami służbowymi.

Osoby upoważnione, tj. pracownicy komórek organizacyjnych komendy oraz dowódca jednostki ratowniczo-gaśniczej i jego zastępca, mogą również przyjmować interesantów
w sprawie skarg i wniosków w ww. godzinach urzędowania komendy o ile Komendant lub Zastępca Komendanta, z uwagi na realizację zadań służbowych, nie mogą przyjąć interesanta. Strażak pełniący służbę Dyżurnego Operacyjnego na Stanowisku Kierowania Komendanta Powiatowego w Braniewie (SKKP) może przyjąć interesanta w sprawie skarg i wniosków
po godzinach urzędowania komendy tj. w godzinach od 15:30 do 16:30.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Braniewie

14-500 Braniewo, pl. Strażacki 2

tel. 47 73 29 150 (sekretariat)

fax  47 73 29 160 (sekretariat)

fax  47 73 29 190 po godz. 15.30 (SKKP)

email: sekretariat. braniewo@kwpspolsztyn.pl

 skkp.braniewo@kwpsp.olsztyn.pl

Tryb rozpatrywania: 

Skargi i wnioski rozpatrywane są na podstawie:

1) Ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity -
Dz. U. z 2023 r. poz.775 z późn. zmianami).
2) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.

Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Odpowiednio stosuje się termin załatwienia wniosku.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.02.2024 10:28 st. kpt. Andrzej Kaliszuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st.kpt. Andrzej Kaliszuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi wnioski 1.0 12.02.2024 10:28 st. kpt. Andrzej Kaliszuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}