W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Funkcjonowanie komendy w czasie SARS-Cov-2

W związku z panującą sytuacją epidemiczną w kraju i ochroną przed rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 dostęp osób postronnych do obiektu komendy jest WSTRZYMANY.

Na podstawie par. 24 ust.1 i 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020, poz 1758 ze zm.) wykonywanie zadań przez tut. urząd zostało ograniczone do:

  • realizacji wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom tj. prowadzenie działań ratowniczych,
  • realizacji zadań administracyjnych w tut. komendzie w sposób ograniczający bezpośrednią obsługę interesantów.

W sprawie załatwienia koniecznej sprawy urzędowej należy kontaktować się telefonicznie lub za pomocą poczty w tym email.

telefon: 13-43-411-41 lub 13-43-419-98

email: kpbrzozow@podkarpacie.straz.pl

W sytuacji koniecznej obecności osobistej w obiekcie obowiązują zasady:

  • pomiar temperatury ciała,
  • dezynfekcja rąk,
  • zakrywanie ust i nosa przy pomocy maski, maseczki, przyłbicy lub części odzieży,
  • zachowanie dystansu min. 2 m od innych osób,
  • dopuszczalna liczba interesantów w jednym pomieszczeniu - 1 osoba.

W razie pilnej osobistej obecności - prosimy korzystać z domofonu umieszczonego obok drzwi wejściowych (kontakt z dyżurnym stanowiska kierowania tut. komendy).

 

{"register":{"columns":[]}}