W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą:

1. złożyć wniosek/wysłać pismo na adres: Komenda Powiatowa PSP w Gołdapi, ul. Wojska Polskiego 19, 19-500 Gołdap,

2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,

3. napisać pismo i wysłać je drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP.
Skrzynka: /KPPSPGoldap/SkrytkaESP. Żeby wysłać pismo przez ePUAP musisz mieć Internet i swoje konto w ePUAP,

4. wysłać pismo na adres e-mail: sekretariat.goldap@kwpsp.olsztyn.pl, 

5. wysłać pismo faksem na numer 47 7329 410,

6. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu 47 7329 400. Pracownik zaprosi Cię na określoną godzinę.

 

Wybierając formę komunikacji wymienioną powyżej należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,

  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,

  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numeru faksu,

  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi.

  • obecność osoby przybranej.

 

Komenda Powiatowa PSP w Gołdapi nie dysponuje przenośną pętlą indukcyjną umożliwiającą obsługę osób słabosłyszących.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną (RODO).

Materiały

Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.06.2025 12:22 Michał Herman
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Herman
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 7.0 05.06.2025 13:54 Michał Herman
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 6.0 05.06.2025 13:49 Michał Herman
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 5.0 05.06.2025 13:15 Michał Herman
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 4.0 05.06.2025 13:13 Michał Herman
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 3.0 05.06.2025 12:53 Michał Herman
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 2.0 05.06.2025 12:52 Michał Herman
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 05.06.2025 12:22 Michał Herman

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}