W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Monitoring pożarowy

Zarządzeniem nr 6/2018 z dnia 6 lipca 2018r. Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie ustalił „Ramowe wymagania organizacyjno-techniczne dotyczące uzgadniania przez Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej z obiektem Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie”. Podmioty zainteresowane świadczeniem usług w zakresie transmisji alarmów pożarowych lub objęciem ochroną obiektów za pośrednictwem monitoringu pożarowego zobowiązane są do stosowania przedmiotowych wytycznych, co znacząco przyczyni się do przyśpieszenia procedur administracyjnych.

Pliki do pobrania:
Zarządzenie nr 6/2018 z dnia 6 lipca 2018r.
zał. nr 1 Ramowe wymagania organizacyjno-techniczne dotyczące uzgadniania przez Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej z obiektem Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie
Wzór nr 1 – Procedura obsługi alarmu pożarowego
Wzór nr 2 – Procedura czasowego odłączenia i ponownego włączenia obiektu
Wzór nr 2.1 – zgłoszenie czasowego odwołanie transmisji
Wzór nr 2.2 – zgłoszenie powrotnego włączenia transmisji
Wzór nr 3 – Procedura postępowania w przypadku awarii SOAP lub SOSU
Wzór nr 4 – Wniosek abonenta o uzgodnienie
Wzór nr 5 – Karta charakterystyki obiektu

{"register":{"columns":[]}}