W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Odbiory techniczne obiektów

Postępowanie w sprawie odbioru ma na celu zajęcie stanowiska w zakresie oceny zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej rozwiązań technicznych zastosowanych w obiekcie budowlanym oraz oceny zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym.
      Postępowanie wszczyna się po dokonaniu przez inwestora zgłoszenia na podstawie art. 56 ust. 1 pkt 4 lub art. 56 ust. 1a ustawy Prawo budowlane o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania.
     Na zajęcie stanowiska w przedmiotowej sprawie organ ma 14 dni.

Dokumenty do pobrania:
1. Ustawa Prawo budowlane
2. Wykaz rzeczoznawców

 

Opracował: st. asp. Mariusz Banaszak

Materiały

Zawiadomienie-o-zakończeniu-budowy​_wzór​_dla​_INWESTORA-1
Zawiadomienie-o-zakończeniu-budowy​_wzór​_dla​_INWESTORA-1.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}