W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator dostępności

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kłobucku wyznaczył koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kłobucku .

Funkcję pełni - starszy kapitan magister inżynier Kamila PUDŁO

Podstawa prawna

Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kłobucku został wyznaczony w związku z realizacją obowiązku nałożonego przez ustawę  z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411).

Dane kontaktowe:

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 10:02 mł. kpt. Janusz KNOPIK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st.kpt.Kamila PUDŁO
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator dostępności 7.0 28.03.2025 13:13 Kamila PUDŁO
Koordynator dostępności 6.0 28.03.2025 08:54 Kamila PUDŁO
Koordynator dostępności 5.0 28.03.2025 08:53 Kamila PUDŁO
Koordynator dostępności 4.0 27.03.2025 15:24 Kamila PUDŁO
Koordynator dostępności 3.0 27.03.2025 15:23 Kamila PUDŁO
Koordynator dostępności 2.0 16.02.2021 07:33 st. kpt. Kamila PUDŁO
Koordynator dostępności 1.0 07.12.2020 10:02 mł. kpt. Janusz KNOPIK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}