W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator dostępności

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kłobucku wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kłobucku.

Funkcję pełni - st. kpt. mgr inż. Kamila PUDŁO

Podstawa prawna

Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kłobucku został wyznaczony w związku z realizacją obowiązku nałożonego przez ustawę  z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe:

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 10:02 mł. kpt. Janusz KNOPIK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st.kpt.Kamila PUDŁO
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator dostępności 2.0 16.02.2021 07:33 st. kpt. Kamila PUDŁO
Koordynator dostępności 1.0 07.12.2020 10:02 mł. kpt. Janusz KNOPIK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}