W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja Dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kłobucku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.gov.pl/web/kppsp-klobuck.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących i głuchych. Dołożymy wszelkich starań, aby nowe filmy dodawane na naszej stronie miały już takie napisy.
  • Część plików i zdjęć nie jest dostępna cyfrowo.

Treści nieobjęte przepisami

  • Część materiałów publikowanych na stronie, a nie wytworzonych przez nas może być niezgodne cyfrowo. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 10 grudnia 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 28 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Kamili Pudło - mejlowo koordynatordostepnosci@strazklobuck.pl lub telefonicznie 478518023.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

 

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kłobucku
ul. Częstichowska45
42-100 Kłobuck

 

Front budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kłobucku znajduje się na terenie nieogrodzonego placu zewnętrznego, pozostała część została ogrodzona i zamkniętym. Wejście główne do budynku Komendy możliwe jest od strony frontowej, wjazd na teren obiektu odbywa się poprzez bramę główną. Gdy wejście główne do budynku jest zamknięte, należy użyć dzwonka znajdującego się na wysokości 1.10m oraz w odległości 1.33m od lewej krawędzi drzwi wejściowych.
 
Parking
  • Po wschodniej stronie wejścia głównego do budynku Komendy wyznaczono oraz oznakowano znakiem poziomym i pionowym jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 5 metrów.
  • Pozostałe miejsca parkingowe są przed budynkiem Komendy.
Wejście do budynku
  • Główne wejście do budynku znajduje się od strony frontowej gdzie znajduje się parking.
  • Nie ma podjazdu dla osób poruszających się na wózkach.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
Przestrzeń za wejściem
  • Na wprost za wejściem znajdują się schody jednobiegowe prowadzące do pomieszczenia dyżurnego obiektu.
  • Punkt obsługi znajduje się na II piętrze.
Ciągi poziome
  • Pomieszczenia znajdują się na 1 i 2 kondygnacji.
  • Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów.
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
  • W budynku nie ma windy.
Łazienka
  • W budynku nie ma toalety dla osób z niepełnosprawnością.
  • Łazienka znajduje się na I i II piętrze, nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
  • Nie ma pochwytów przy ustępie.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 20:43 st. kpt. Kamila PUDŁO
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st.kpt. Kamila PUDŁO/st.kpt.Kamila PUDŁO
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja Dostępności 14.0 01.10.2025 11:02 Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 13.0 28.03.2025 15:24 Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 12.0 28.03.2025 15:11 Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 11.0 19.03.2024 10:57 st. kpt. Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 10.0 19.03.2024 10:54 st. kpt. Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 9.0 20.04.2023 13:14 st. kpt. Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 8.0 20.04.2023 13:14 st. kpt. Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 7.0 17.03.2023 08:56 st. kpt. Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 6.0 17.03.2023 08:52 st. kpt. Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 5.0 17.03.2022 12:05 st. kpt. Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 4.0 02.04.2021 09:57 st. kpt. Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 3.0 16.02.2021 07:53 st. kpt. Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 2.0 07.12.2020 21:36 st. kpt. Kamila PUDŁO
Deklaracja Dostępności 1.0 07.12.2020 20:43 st. kpt. Kamila PUDŁO

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}