W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku - etap II

08.08.2023

Sala konferencyjna w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku. Przy stole konferencyjnym Komendant wraz z wykonawcą podpisują umowę na wykonanie zadania.

W dniu 8 sierpnia 2023 r.  podpisano umowę na drugi etap zadania pn. "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku". Wykonawcą zadania w ramach postępowania przetargowego została  Firma  Ogólnobudowlana Marcin Skoczeń. Planowany termin realizacji to 670 dni od dnia podpisania umowy.

Zakres prac jaki zaplanowano do wykonania dla kolejnego etapu budowy w 2023 roku to m.in.:

  • roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę;
  • wykonanie ław i stóp fundamentowych żelbetowych pod główny budynek;
  • wykonanie fundamentów głównego budynku;
  • przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji monolitycznych budowli;
  • izolacje przeciwwilgociowe i cieplne fundamentów;
  • wykonanie instalacji sanitarnych i technologicznych podposadzkowych.

Na kolejne lata zaplanowano wykonanie konstrukcji z betonu zbrojonego, roboty murarskie i tynkarskie, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz pokryć i konstrukcji dachowych.

 

Zdjęcia (4)

{"register":{"columns":[]}}