W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obowiązek informacyjny w związku z realizacją zadań z zakresu prewencji społecznej

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku, ul. Traugutta 7, 57-300 Kłodzko, e-mail: kpklodzko@kwpsp.wroc.pl

  2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz ułatwienia kontaktu w zakresie realizacji praw osób, których dane dotyczą może Pani/Pan skontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych  telefonicznie pod nr tel. 71 3682213, e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl. lub listownie na adres: Komenda Wojewódzka PSP we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław.

  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadań związanych z prewencją społeczną, mającą na celu propagowanie zasad bezpieczeństwa oraz funkcjonowania ochrony  przeciwpożarowej,  mających   na   celu  wypełnienie  obowiązku  w   zakresie   sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.

  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu zgodny z przepisami wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.

  6. Posiada Pani/Pan prawo: żądania dostępu do treści swoich danych, sprostowania swoich danych, oraz żądania ograniczenia przetwarzania za zasadach zawartych w art. 18 RODO. W pozostałych przypadkach, w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,

  7. Posiada Pani/Pan wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania  swoich  danych,  z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy  to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.

  8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, email: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.

  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa.

  10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.08.2023 14:24 Elżbieta Łazikowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Specjalista Ochrony Danych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Obowiązek informacyjny w związku z realizacją zadań z zakresu prewencji społecznej 1.0 01.08.2023 14:24 Elżbieta Łazikowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}