W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe PT.2370.4.2025

Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego typu UTV

Komendant  Powiatowy PSP w Kłodzku zaprasza do złożenia ofert w ramach zapytania ofertowego na  dostawę pojazdu wielofunkcyjnego typu UTV.

  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami dostępny jest poniżej.

Termin składania ofert  - 13 sierpnia 2025 r. do godz. 09:00

Materiały

Zapytanie ofertowe PT.2370.4.2025 na dostawę pojazdu wielofunkcyjnego typu UTV
ZAPYTANIE​_OFERTOWE.pdf 0.17MB
Załącznik numer 1 - formularz ofertowy
2a​_załącznik​_nr​_1​_-​_formularz​_ofertowy.doc 0.06MB
Załącznik numer 2 - specyfikacja techniczna
2b​_załącznik​_nr​_2​_-​_specyfikacja​_techniczna​_UTV.docx 0.03MB
Wyniki postępowania
WYNIKI​_POSTĘPOWANIA​_(1).pdf 0.21MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.08.2025 08:33 Elżbieta Łazikowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe PT.2370.4.2025 1.0 14.08.2025 08:33 Elżbieta Łazikowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}